IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 07.03.2021 || Poraba čokolade v Švici se je "stopila" na najnižjo raven iz l. 1982  |  Sosedje zaostrujejo protikoronske ukrepe  |  ZKŽP ob 6.marcu, svetovnem dnevu varčevanja z energijo  |  V EU vse več ukrepov zaradi nevarnih potrošniških proizvodov  |  Američani naj bi bolj umirali za covidom-19 zaradi prevelike telesne teže  |  Za hrano najbolj ogroženim 8,9 milijona dodatnih evropskih sredstev  |  Italija glede balzamičnega kisa Slovenijo "zatožila" Evropski komisiji  |  Aleš Irgolič novi državni sekretar na ministrstvu za kmetijstvo  |  Amazon odprl prvo trgovino brez osebja izven meja ZDA  |  Luka Dončić postal ambasador pijače BioSteel  |  Občina Krško namenja 135.000 evrov za kmetijstvo in podeželje  |  Sodelovanje Orea in Lady Gaga   |  Odprli sedmo dm prodajalno v Banjaluki  |  Stokomak odprl trgovino v Radovišu  |  Povprečen Hrvat letno zavrže 75 kilogramov hrane  |  InStore BiH uspešno zaključil sedmi FMCG summit  |  Mediji:"Marino Portorož naj bi kupili Japonci"  |  Borojević zapustil nadzorni odbor Fortenove  |  ZANIMIVOST: Elektrika iz pomaranč v Sevilli  |  Nova tedenska akcija Vinske kleti Zlati grič  |   ||
   

Slovenija: Priložnosti za trajno okrevanje agroživilske industrije po epidemiji

15.01.2021
Pandemija Covid-19 je močno prizadela gospodarstvo, kar je za marsikateri gospodarski sektor pomenilo velik šok in zahteva ustrezno ukrepanje.
 
 
Kljub temu, da je pandemija temeljito pretresa tudi agroživilsko industrijo, je obenem ponudila nove priložnosti na nekaterih področjih, pa tudi pospešila nekatere trende, ki so se v agroživilski industriji že razvijali. Predvsem je opažen trend digitalizacije ter še večji preferenci potrošnikov do kupovanja lokalnih proizvodov.
 
EIT Food je v sodelovanju z družbo Deloitte pripravil poročilo z naslovom: Food Foresight: Vpliv COVID-19 na živilski sektor v srednji in vzhodni Evropi. V poročilu os obravnavani ključni trendi in značilnosti v obdobju pred pandemijo, kartografiranje vplivov Covid-19 na agroživilski sektor v Sloveniji ter možne scenarije in posledice, ki jih bo ta sektor občutil ko se bodo zadeve normalizirale.
 
V nadaljevanju so predstavljene priložnosti in področja rasti za različne segmente agroživilskega sektorja. Pandemija je namreč spremenila "pravila igre" v vseh segmentih in s tem pokazala potrebo po prilagoditvi na novo stanje. Kmetje so začeli pogosteje prihajati v neposreden stik s potrošniki, trgovci so se morali prilagoditi na spletni način prodaje izdelkov, potrošniki pa so postali bolj pozorni na kupovanje domače hrane in prehranskih izdelkov. 
 
O možnostih okrevanja poroča Inštitut za nutricionistiko, ki je povzel organizacijo EIT Food. Več o tem si lahko preberete v njihovem poročilu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top