IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Carrefour v Parizu odprl prvo (ločeno) restavracijo   |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |   ||
   

Hrvaška: Prihodki skupine Agrokor v prvih dveh mesecih 2019 znašali 417 milijonov evrov

15.04.2019
Prihodki skupine Agrokor v prvih dveh mesecih leta 2019 so znašali 3.1 milijarde kun kar nanese okoli 417 milijonov evrov, dobiček iz poslovanja pa se je zaustavil pri 71 milijonih kun (9,5 milijona evrov), je v petek objavila izredna uprava Fortenova Grupe, v kar se je Agrokor preimenoval na začetku tega meseca.
 
 

 
Podatki iz poročila se nanašajo na poslovanje 16-tih podjetij v treh poslovnih segmentih Agrokorja - trgovina na drobno s trgovino na debelo,proizvajalci ter zadruge, v poročilu pa piše, da vse tri skupine beležijo rast prihodkov in EBITDA, v primerjavi z zastavljenim načrtom.
 
Segment trgovine na drobno in trgovine na debelo je v prvih dveh mesecih zabeležila prihodke v višini 1,8 milijarde kun oziroma 1,3-odstotno rast v primerjavi z zastavljenim načrtom, imela pa je negativno EBITDA (8,4 milijona kun). Nosilec te dejavnosti je seveda maloprodajna veriga Konzum.
 
Po podatkih, ki so zapisani v poročilu, so prihodki Konzuma v prvih dveh mesecih znašali 1,24 milijarde kun, dobiček iz poslovanja pa je znašal 13.4 milijona kun, kar je za 28 mio. kun več od načrtovanega.
  


Nazaj
 


 
 
 
back to top