IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 15.11.2018 || Najstarejši slovenski menedžer odhaja v pokoj  |  Ceneje.si proglasil najboljše spletne trgovine na "Ecommerce dnevu 2018" v Ljubljani  |  Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |   21. Slovenski festival vin jutri in v petek  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Amazonu pripada skoraj tretjina vseh nakupov prek spleta  |  Ruske sankcije ne vplivajo na ukrajinski prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Kava pomaga blažiti alzheimerjevo in parkinsonovo bolezen  |  Po 1.beograjskem sejmu visokokvalitetne hrane   |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |   ||
   

Kitajska: Prihodki Alibabe v drugem četrtletju za 54 odstotkov navzgor

09.11.2018
Spletna stran Insider Retail poroča, da je kitajskemu velikanu Alibaba promet v drugem četrtletju letošnjega leta narasel za 54 odstotkov, če ga primerjamo z enakim obdobjem lani.
 
 
 
Skupna prodaja je dosegla 85 milijard kitajskih juanov oziroma 10,77 milijarde evrov. Čisti dobiček, ki so ga pripisali delničarjem podjetja, je znašal 20 juanov (253 milijarde evrov), kar pomeni 13-odstotno povečanje od lanskega leta. 
 
"Alibaba je imela spet močno četrtletje hitre rasti," je povedal izvršni direktor podjetja Daniel Zhang in dodal: "Število aktivnih uporabnikov se je povečalo za 25 milijonov na letni ravni, s čimer smo dosegli 601 milijon kupcev, ki nas redno obiskujejo.
 
Samo vrednost prodaje na platformi Tmall se je v tem obdobju povečala za 30 odstotkov, kar je večinoma zasluga povečanega nakupovanja dobrin široke potrošnje, pohištva in oblek. Trgovec dobro posluje tudi s supermarketi Hema, ki se jih je denimo le do konca drugega kvartala na Kitajskem odprlo kar 77.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top