IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Svet: Prihaja Coca-Cola Zero Sugar v prenovljeni pločevinki (VIDEO)

01.03.2021
Okus Coca-Cola Zero Sugar prihaja v prenovljeni pločevinki. V spremljajočem oglasu ponovno sodelujejo z raperjem Tylerjem, The Creatorjem.
 
 
V celoti rdeča pločevinka s črnim napisom tako pomeni odmik od enotne embalaže, ki so jo napovedali že leta 2015, udejanjili pa leta 2018. Nova pločevinka se od prejšnje razlikuje potem, da nima črne obrobe pri vrhu. Enotno embalažo so predstavili z namenom, da bi povečali prodajo različice brez sladkorja, saj naj bi se – vsaj po njihovem prepričanju – ob enotni embalaži potrošniki lažje odločali za Zero Sugar.
 
Le slaba tri leta pozneje se slednja predstavlja s svojo pločevinko, novost pa so podprli z oglasom, kjer tako kot pri lanski globalni akciji sodelujejo z glasbenikom Tylerjem, The Creatorjem.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top