IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |   ||
   

Slovenija: Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018

23.11.2017
Pričenja se nova izvedba Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki se bo vsebinsko tokrat posvečala predvsem pomembnosti učinkovite ideje v sodobnem tržnem komuniciranju. Novo vodstvo že pripravlja program za izvedbo nagrad Effie Slovenija, ki jih po licenčni pogodbi z Effie Worldwide Inc. vsako drugo leto podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica.
 
Effie Slovenija 2018 bo pod vodstvom predsednice Effie Slovenija 2018 Barbare Modic (na fotografiji), sicer direktorice podjetja Pristop Media, in strokovne direktorice Effie Slovenija 2018 Marjane Lavrič Šulman, svetovalke za upravljanje blagovnih znamk in trženje, ponovno iskal in nagrajeval najpomembnejše dosežke v tržnem komuniciranju, ob tem pa bo ponudil tudi številne priložnosti za strokovni razvoj.
 
Barbara Modic je ob tem povedala: "Effie nagrada je najbolj prestižna nagrada, ki se osredotoča na dokazano učinkovitost v marketinškem komuniciranju in veseli me, da lahko kot predsednica aktivno sooblikujem aktualno izvedbo nagrad. Tokrat bomo poleg tekme, ki ostaja osrednjega pomena, poskrbeli tudi za kakovostne izobraževalne dogodke z domačimi in mednarodno uveljavljenimi govorci. Skupaj bomo širili znanje, ki bo zagotovo pripomoglo tudi pri nadaljnjem razvoju stroke v Sloveniji.
 
Marjana Lavrič Šulman o svoji vlogi dodaja: "Za vodilo pri soustvarjanju Effie Slovenija 2018 sem si zadala tri naloge: v prvi vrsti poskrbeti za kakovostne izobraževalne vsebine, ob tem obnoviti korenine Effie poslanstva – Effie predstavlja ideje, ki delujejo, kar pomeni, da fokus ne more biti zgolj na rezultatih merjenja - ter približati možnost nagrade tudi manjšim oglaševalcem, ki učinkovitosti svojih akcij običajno ne uspejo meriti tako celovito kot večji."
 
Effie Slovenija je ena najbolj zaželenih strokovnih nagrad za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v tržnem komuniciranju ter spodbuja strokovnost, odličnost, učinkovitost in uspešnost pri uporabi tržno-komunikacijskih virov za doseganje komunikacijskih, trženjskih in poslovnih ciljev ter uveljavljanje komunikacijske stroke kot dokazljivo učinkovitega elementa marketinškega spleta. Za doseganje izjemnih rezultatov pa so bistvene resnično učinkovite ideje. Effie Slovenija 2018 bo iskal prav to, odlično vsebino in ideje, ter pomagal odgovoriti na vprašanja o pristopih, rojevanju in razvoju najbolj uspešnih idej, ne glede na velikost ali majhnost snovalcev zmagovalnih idej.
 
 Opis projekta

Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana 2017). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah.  

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje brez dvoma dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top