IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.09.2019 || NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Jutri bodo odprli 186. Oktoberfest  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Nemčija: Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja

21.05.2019
Najmočnejši nemški trgovec po tržnem deležu, Edeka, ima v svoji ponudbi na oddelku sadja in zelenjave manj kot pol izdelkov, ki so zapakirani v plastiko.
 
 
Podatek o tem je razkril center za raziskavo trga Verbraucherzentrale Hamburg (Consumer Centre Hamburg), pri tem pa mu je pomagala krovna nemška organizacija za raziskavo nemškega trga Verbraucherzentrale Bundesverband (VZBV).
 
Pri raziskavi o plastičnih embalažah v živilskih trgovinah so sodelovali vsi večji trgovci, študija pa je pokazala, da povprečna večji nemška trgovinska veriga pri oddelku sadja in zelenjave pridelke v dveh tretjinah primerov še zmeraj pakira v plastiko.
 
"Rezultati so pokazatelj, da smo na pravi poti k trajnostnemu razvoju," je ob tem povedal Markus Mosa, izvršni direktor podjetja Edeka AG. Trgovec že nekaj let uspešno sodeluje z organizacijo WWF, pri pakiranjih so vse bolj osredotočeni na reciklažne in biorazgradljive materiale.
 
Določeno sadje in zelenjava spadata pod označevanje s tako imenovanim "smart brandingom", lasersko označbo, ki prihrani do 50 ton plastike na leto, v zadnjih treh letih pa je denimo Edeka število majhnih plastičnih vrečk zreducirala za okoli 95 milijonov enot.


Nazaj
 


 
 
 
back to top