IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

BiH: Prevzem Vispaka se je izplačal

05.12.2013
Realizacija bosansko-hercegovske industrije Vispak, d. d., je v prvih desetih mesecih letošnjega leta znašala 14,927.806 evrov in se je tako povečala za 92 %, če jo primerjamo z enakim obdobjem leta 2010, ko je tedaj AS Group s prevzemom večinskega paketa delnic odkupil podjetje.
 
Iz podjetja so sporočili, da sta se povečala tako obseg proizvodnje kot prepoznavnost Vispakovih blagovnih znamk, kar je posledica močnejših trženjskih dejavnosti, usmerjenih na promocijo kakovosti njihovih izdelkov.
 
"Naložba v Vispak se je pokazala za upravičeno. Potrebovali smo manj kot tri leta, da Vispaku zagotovimo mesto, ki si ga zasluži na domači živilski industriji. Vispakove blagovne znamke smo vrnili na police ter dodali nove. Letos beležimo tudi vidnejši prodor na regijske trge, naš izvoz pa je dosegel 20% delež v skupnem prometu podjetja,” se je pohvalil direktor Vispaka Rusmir Hrvić (na fotografiji).

Nazaj
 
 
 
 
back to top