IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   ||
   

Slovenija: Prenovljeni Tuš market Rimske Toplice

21.11.2018
Tuš market Rimske Toplice je po temeljiti prenovi danes ponovno odprl svoja vrata.
 
Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojeno trgovino odlikujejo nova trgovinska oprema in hladilna tehnika, prenovljeni vsi oddelki, v katerih je prisotna razširjena ponudba in kjer so blagovne skupine razporejene po željah kupcev. Še posebej je opazna tudi optimizacija nakupne poti in splošna preglednost trgovine. S celovito prenovo so v Tušu upoštevali želje kupcev in tako prilagodili ne le izgled in razporeditev, temveč tudi ponudbo v vseh svojih oddelkih marketa. Strokovna ekipa trgovine ostaja enaka in se bo še naprej vsakodnevno trudila ustreči željam in potrebam številnih okoliških kupcev. Slednje potrjuje tudi laskavi naziv, ki ga je trgovina prejela v letošnjem letu, postala je namreč Naj Tuš market 2018.

Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojen market odlikuje razširjena ponudba v vseh oddelkih, ki je zasnovana na podatkih o nakupih kupcev. Ob sprehodu med policami je opazen nov oddelek kruha, novi sveži oddelki, ki jih dopolnjuje nova hladilna tehnika. Temeljita prenova marketa pa je posegla tudi na celoten segment trgovinske opreme, ki je v celoti zamenjana ter prilagojena izraziti preglednosti, ki jo dopolnjujejo tudi nove označitve oddelkov in blagovnih skupin. Slednje so drugače razporejene, tako je tudi celotna nakupovalna pot prilagojena odlični nakupovalni izkušnji. Za piko na i pa je celotna trgovina opremljena v skladu s trajnostno usmeritvijo družbe Tuš, in ena od omenjenih specifik se nanaša na varčno led razsvetljavo trgovine.

Prenova kupcem prinaša premišljeno urejen prostor, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja in tako ponuja nakupno pot, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Tako je ena od najopaznejših sprememb posegla ravno v oblikovanje nakupovalne poti, glavni poudarek prenovljene trgovine je še vedno na najboljši kakovosti in izjemni svežini, ki jo Tuš kupcem ponuja za najbolj ugodno ceno. Slednje strokovno osebje dokazuje skozi leta, kupci pa so to potrdili na nedavnem internem tekmovanju za Naj Tuš trgovino v treh formatih. Tako je v formatu marketa laskavi naziv Naj Tuš trgovina 2018 prejel ravno market Rimske Toplice: "V Tušu si prizadevamo spoštovati želje kupcev, ki smo jih upoštevali pri prenovi marketa. Sledili smo najsodobnejšim trendom nakupovanja in v naš asortiman vključili več slovenskih izdelkov ter poskrbeli za pregleden in priročen izgled prenovljene trgovine. Kupci že več let potrjujejo našo usmeritev, prenova pa jih je danes naravnost navdušila," je povedala Danijela Lakičevič, direktorica maloprodaje v Tušu. 

Tuš zaradi kakovostne in ugodne ponudbe ter prijaznih zaposlenih postaja slovenski trgovec najbolj zadovoljnih in zvestih kupcev. Hkrati pa z usmeritvijo v slovensko Tuš kot največji slovenski trgovec v svoji ponudbi v ospredje postavlja podporo domačim pridelovalcem in predelovalcem. Sicer na svoje police uvršča več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla. 


Nazaj
 
 
 
 
back to top