IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 07.12.2019 || Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |  Manchester United okrepil sodelovanje z Alibabo  |  E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin  |  Rusi v Goraždu gradijo tovarno PET embalaže  |  Spider grupa odprla tovarno čaja v Pitomači  |  Dve novi prodajalni Univerexporta v Obrenovcu in Odžacih  |  NS Mercatorja potrdil največje investicije   |  Tedeschi:"Nakup Kolinske zadetek v polno"  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   ||
   

Slovenija: Premium tonik Dialogue predstavila Danijela Martinović in Tomaž Kavčič

15.11.2019
Včeraj je na Dvorcu Zemono potekala premierna predstavitev premium tonika Dialogue za slovenski in hrvaški trg. Tonik je plod sodelovanja Danijele Martinović, Tomaža Kavčiča in Fructala ter predstavlja logično nadaljevanje zgodbe, ki je bila zastavljena pri lansiranju gina Monologue. 

V tonik in njegovo bistvo so ujeli ritem in zgodbe naše regije, ki se razprostira med Alpami in Mediteranom, ljudi in načina življenja v regiji.

V Fructalu so že ob snovanju gina Monologue v načrtu inovacij imeli tudi lasten tonik.
 
Tako v svetu kot pri nas sta namreč oba v trendu ter predstavljata kategoriji, ki beležita rast na trgu.
 
Goran Medić (desno spodaj na fotografiji) direktor Fructala, poudarja: "Najprej smo želeli razviti in pripraviti inovativen okus gina, temu pa je sledil še razvoj tonika. Tudi tu smo – tako kot Tomaža Kavčiča za Monologue – poiskali ambasadorko, vrhunsko pevko, Danijelo Martinović, ki je poznana po celi regiji. Tu lokalni premium tonik ni na voljo, zato je Danijela kot zelo kreativna oseba idealna izbira za ambasadorko tonika Dialogue."

Tonik Dialogue je premium tonik, čigar prednost je, da vsebuje naravni kinin, in bo na prodajnih policah v drugi polovici novembra. Razvili so dva okusa: 1. klasični Dry Bitter tonik in 2. Mediteranski tonik – z limono, limeto in zelišči, ki sta idealna kombinacija z ginom Monologue. Ta je bil lansko leto na prestižnem ocenjevanju žganih pijač "Great American International Spirits Competition", nagrajen z dvojno zlato medaljo in se s tem uvrstil med osem najboljših žganih pijač sveta.

Avtor in ambasador gina Monologue Tomaž Kavčič pravi: "Ideja za tonik je nastala že ob snovanju gina, saj smo želeli razviti okusa, ki se ujemata tako z Monologom kot drugimi gini. Tako je Dry Bitter v svoji osnovi bolj namenjen Monologu – z dodatkom brinovih jagod, seveda – medtem ko je Mediteran namenjen tudi drugim ginom, predvsem je primeren za mešanje (t. i. long drinks)."

Tomaž Kavčič je k snovanju tonika povabil znano pevko Danijelo Martinović, ki je postala ambasadorka tonika Dialogue. Kot pravi, je bil razlog njen način življenja in njuno 20-letno prijateljstvo, ki je sedaj prvič preraslo tudi v poslovno sodelovanje. "Za pripravo všečnih tonikov sem potreboval ženski čut in tako je nastal Dialogue, ki predstavlja prijateljstvo in srčnost," pravi Tomaž Kavčič. Danijela Martinović pa dodaja: "Dialog je nekaj, kar povezuje ljudi v marsičem, predvsem pa v prijateljstvu in ljubezni. S kakovostnim dialogom se rešujejo tudi – na prvi pogled – nepremostljivi problemi, zato je zame dialog prijateljstva in ljubezni krona lastnosti, ki jih posameznik ima."

Danijela je na dogodku predstavila tudi svojo knjigo "Šalabahter života – neopisivo". Gre za njeno drugo knjigo poetičnih motivacijskih zapisov (prva je bila razprodana v mesecu dni), ki so nastali na podlagi njenih lastnih izkušenj in v želji, da bralcem pomaga v katerikoli situaciji bi se znašli ter, da vedo, da niso sami. Knjiga je trenutno v prevajanju in bo na voljo tudi v slovenskem jeziku. Napovedala je tudi svojo koncertno turnejo po Sloveniji, ki se začne 13. 2. 2020 s koncertom v Cankarjevem domu.
 
 

Nazaj
 



 
 
 
back to top