IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Slovenija: Prek spleta redno nakupuje več kot četrtina Slovencev

11.06.2019
Mastercard je v najnovejši raziskavi MasterIndex raziskal plačilne navade Slovencev, starih med 18 in 55 let. Namen raziskave je spoznati način uporabe plačilnih kartic in nakupovalne navade potrošnikov ter se seznaniti z njihovim pogledom na osebne finance. 
 
 
Delež Slovencev, ki vse pogosteje uporablja kartice, se od leta 2010 dalje povečuje (s 15 % v letu 2010 na 27 % leta 2019), tistih, ki kartice uporabljajo manj pogosto kot v preteklosti, pa se od leta 2015 zmanjšuje (z 12 % na 7 % od leta 2010).

60 % vprašanih nima težav s plačevanjem zneskov do 5 EUR s plačilno kartico, kar predstavlja opazno povečanje v primerjavi s poletjem 2018 (49 %). Približno 65 % vprašanih vsaj polovico svojih nakupov plačuje s kartico. Slovenci najpogosteje uporabljajo plačilne kartice za nakup življenjskih potrebščin (31 %) in za nakupe na bencinskih servisih (26 %).
 
17 % anketirancev uporablja svoje kartice najpogosteje za spletno nakupovanje, 9 % pa za nakup oblačil in obutve. Plačilne kartice se za nakupe storitev ter v kavarnah in barih uporabljajo redkeje. Približno 13 % uporabnikov kartic uporablja svoje kartice za spletne nakupe vsaj enkrat ali dvakrat na teden.
 
V primerjavi s poletjem 2018 se je število ljudi, ki svoje kartice uporablja enkrat ali dvakrat na mesec, povečalo za 4 %, zmanjšalo pa se je število oseb, ki skoraj nikoli ali nikoli ne uporabljajo kartice za spletno nakupovanje. Slovenci v letu 2019 uporabljajo plačilne kartice za spletne nakupe pogosteje kot leta 2012. Od leta 2012 se je delež anketirancev, ki nikoli ali skoraj nikoli ne uporabljajo kartic za spletne nakupe, bistveno zmanjšal, in sicer za 25%. 
 
Luka Gabrovšek, predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji, ob tem dodaja: "Vse več Slovencev se zaveda številnih prednosti spletnih nakupov, obenem pa vedno bolj zaupajo v varnost spletnega nakupovanja. Ob vse hitrejšem tempu življenja in posledično pomanjkanju časa, je spletno nakupovanje vedno bolj priljubljeno in postaja nakupovanje prihodnosti. Veseli nas, da Slovenci vedno bolj sprejemamo sodobne načine nakupovanja in plačevanja, med katerimi sta tudi brezstično in mobilno plačevanje."
 
 

 
Brezstično plačevanje narašča

12,2 % vprašanih vsak dan plačuje z brezstično kartico, 28,4 % pa jih brezstično kartico uporablja skoraj vsak dan. To število se je od poletja 2018 znatno povečalo (z 18,5 % v letu 2018 na 28,4 % v letu 2019). Število anketirancev, ki (skoraj) nikoli ne uporablja brezstičnih plačilnih kartic, se je od leta 2018 zmanjšalo z 38,8 % na 24,2 %.


Nazaj
 


 
 
 
back to top