IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |  Celotna uprava Atlantic grupe na tekmi v Tivoliju  |   ||
   

Brazilija: Prek spleta kupuje že 15 odstotkov prebivalstva

04.07.2019
Nova študija zveze supermarketov mesta Sao Paula (Apas) je pokazala, da že 15 odstotkov prebivalcev Brazilije dobrine široke potrošnje kupuje prek spleta.
 
 
Pri raziskavi je pomagala raziskovalna organizacija Inteligência's Connection Panel. Praksa nakupovanja prek spletnih supermarketov je prisotna predvsem pri Brazilcih in Brazilkah, starih med 16 in 24 letom starosti, najvišjo raven dovzetnosti za nakupovanje prek spleta pa je pokazal jugovzhodni del države (16 %).
 
V študiji je sodelovalo več kot 2000 anketirancev, ki so bili starejši od 16 let in iz različnih družbenih razredov ter regij. Najvišje na spisku nakupov prek spleta so higienski izdelki (57 %), dekorativni pripomočki (50 %) in čistila (46 %). Kot glavne razloge za nakupe prek spleta organizacija navaja širok nabor ponudbe in dostopne cene.
 
Podatki kažejo na premik na področju rasti e-trgovine, saj je še tri leta nazaj PwC razkrila študijo, ki je pokazala, da le 6 odstotkov hrano kupuje prek spleta. Živila naj bi bila sedaj prek spleta pripravljena kupiti že četrtina Brazilcev. Prodajni kanal e-trgovine je v primerjavi z enakim obdobjem lani zrasel za 12 odstotkov na 12,2 milijarde evrov.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top