IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 28.01.2020 || Vrisk je odstopil kot nadzornik DBS  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Umrla na tekmovanju v goltanju peciva  |  O govedoreji v novem programskem obdobju  |  Nestlé prevzel proizvajalca zdravil Zenpep  |  Prodaja lastnih blagovnih znamk narasla na 10,8 milijarde evrov  |  Trgovec 7-Eleven ima po svetu že več kot 70.000 prodajaln  |  Spar in KZS še tesneje z roko v roki  |  Rusija odobrila uvoz sadik iz BiH  |  Mesečni kazalnik gospodarstva višji, letni precej nižji  |  Letos temeljita prenova trgovskega centra Citypark  |  Bela vina so predstavljala 66 % skupne proizvodnje vin  |   Pevec gradi prodajni center v Vinkovcih  |  Kmalu podražitev tobačnih izdelkov  |  Philip Morris Zagreb razširil upravo  |  Prenovljena trgovina dm v Cityparku Ljubljana  |  Gorivo od polnoči nekoliko cenejše  |  V ljubljanskem križišču Vojkove in Božičeve Lidl št.60 tik pred otvoritvijo  |  Aldi z rekordnim dvigom plač v februarju  |  Carrefour z novimi formati  |   ||
   

Brazilija: Prek spleta kupuje že 15 odstotkov prebivalstva

04.07.2019
Nova študija zveze supermarketov mesta Sao Paula (Apas) je pokazala, da že 15 odstotkov prebivalcev Brazilije dobrine široke potrošnje kupuje prek spleta.
 
 
Pri raziskavi je pomagala raziskovalna organizacija Inteligência's Connection Panel. Praksa nakupovanja prek spletnih supermarketov je prisotna predvsem pri Brazilcih in Brazilkah, starih med 16 in 24 letom starosti, najvišjo raven dovzetnosti za nakupovanje prek spleta pa je pokazal jugovzhodni del države (16 %).
 
V študiji je sodelovalo več kot 2000 anketirancev, ki so bili starejši od 16 let in iz različnih družbenih razredov ter regij. Najvišje na spisku nakupov prek spleta so higienski izdelki (57 %), dekorativni pripomočki (50 %) in čistila (46 %). Kot glavne razloge za nakupe prek spleta organizacija navaja širok nabor ponudbe in dostopne cene.
 
Podatki kažejo na premik na področju rasti e-trgovine, saj je še tri leta nazaj PwC razkrila študijo, ki je pokazala, da le 6 odstotkov hrano kupuje prek spleta. Živila naj bi bila sedaj prek spleta pripravljena kupiti že četrtina Brazilcev. Prodajni kanal e-trgovine je v primerjavi z enakim obdobjem lani zrasel za 12 odstotkov na 12,2 milijarde evrov.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top