IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |   ||
   

FMCG SUMMIT: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: SANDRA MELIHEN, Universe Licensing (CEO)

16.05.2018
Ena izmed govornic na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi direktorica podjetja Universe Licensing, Sandra Melihen.
 
Sandra ima že več kot 15 let izkušenj v marketingu. Kariero je gradila v multinacionalnem podjetju Reckitt Benckiser Adriatic kot managerka za blagovne znamke za tri kategorije izdelkov za osem trgov in nato še kot "Category" managerka v podjetju Lek Kozmetika.
 
Šest let je delala tudi v podjetju Beiersdorf, nato tudi kot direktorica trženja v Ekipi 2.d.o.o./Outfit7.
 
Zadnjih sedem let je izziv našla v svetu licenciranja in je direktorica Universe Licensing.
 
Obiskuje spletni študij UMA CLS, ki je vodilna trgovinska organizacija za globalno industrijo licenciranja.

 
O predstavitvi

Fokus mora biti na rasti vrednosti blagovne znamke. Kjer ni rasti, ni obstoja. Kaj vemo o licenciranju? Dejstvo je, da se licenciranje izplača. V kolikor je dobro izveden, močan licenčni odnos prinaša koristi vsem strankam v poslu – lastnikom in njihovim zastopnikom, pridobiteljem licence in njihovim partnerjem, trgovcem in ne nazadnje tudi potrošnikom. Kako postopek licenciranja deluje v praksi in kateri so ključni elementi pogodbe o licenciranju?


Nazaj
 


 
 
 
back to top