IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

FMCG SUMMIT: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: SANDRA MELIHEN, Universe Licensing (CEO)

16.05.2018
Ena izmed govornic na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi direktorica podjetja Universe Licensing, Sandra Melihen.
 
Sandra ima že več kot 15 let izkušenj v marketingu. Kariero je gradila v multinacionalnem podjetju Reckitt Benckiser Adriatic kot managerka za blagovne znamke za tri kategorije izdelkov za osem trgov in nato še kot "Category" managerka v podjetju Lek Kozmetika.
 
Šest let je delala tudi v podjetju Beiersdorf, nato tudi kot direktorica trženja v Ekipi 2.d.o.o./Outfit7.
 
Zadnjih sedem let je izziv našla v svetu licenciranja in je direktorica Universe Licensing.
 
Obiskuje spletni študij UMA CLS, ki je vodilna trgovinska organizacija za globalno industrijo licenciranja.

 
O predstavitvi

Fokus mora biti na rasti vrednosti blagovne znamke. Kjer ni rasti, ni obstoja. Kaj vemo o licenciranju? Dejstvo je, da se licenciranje izplača. V kolikor je dobro izveden, močan licenčni odnos prinaša koristi vsem strankam v poslu – lastnikom in njihovim zastopnikom, pridobiteljem licence in njihovim partnerjem, trgovcem in ne nazadnje tudi potrošnikom. Kako postopek licenciranja deluje v praksi in kateri so ključni elementi pogodbe o licenciranju?


Nazaj
 


 
 
 
back to top