IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

FMCG SUMMIT: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: SANDRA MELIHEN, Universe Licensing (CEO)

16.05.2018
Ena izmed govornic na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi direktorica podjetja Universe Licensing, Sandra Melihen.
 
Sandra ima že več kot 15 let izkušenj v marketingu. Kariero je gradila v multinacionalnem podjetju Reckitt Benckiser Adriatic kot managerka za blagovne znamke za tri kategorije izdelkov za osem trgov in nato še kot "Category" managerka v podjetju Lek Kozmetika.
 
Šest let je delala tudi v podjetju Beiersdorf, nato tudi kot direktorica trženja v Ekipi 2.d.o.o./Outfit7.
 
Zadnjih sedem let je izziv našla v svetu licenciranja in je direktorica Universe Licensing.
 
Obiskuje spletni študij UMA CLS, ki je vodilna trgovinska organizacija za globalno industrijo licenciranja.

 
O predstavitvi

Fokus mora biti na rasti vrednosti blagovne znamke. Kjer ni rasti, ni obstoja. Kaj vemo o licenciranju? Dejstvo je, da se licenciranje izplača. V kolikor je dobro izveden, močan licenčni odnos prinaša koristi vsem strankam v poslu – lastnikom in njihovim zastopnikom, pridobiteljem licence in njihovim partnerjem, trgovcem in ne nazadnje tudi potrošnikom. Kako postopek licenciranja deluje v praksi in kateri so ključni elementi pogodbe o licenciranju?


Nazaj
 


 
 
 
back to top