IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

FMCG SUMMIT: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: SANDRA MELIHEN, Universe Licensing (CEO)

16.05.2018
Ena izmed govornic na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi direktorica podjetja Universe Licensing, Sandra Melihen.
 
Sandra ima že več kot 15 let izkušenj v marketingu. Kariero je gradila v multinacionalnem podjetju Reckitt Benckiser Adriatic kot managerka za blagovne znamke za tri kategorije izdelkov za osem trgov in nato še kot "Category" managerka v podjetju Lek Kozmetika.
 
Šest let je delala tudi v podjetju Beiersdorf, nato tudi kot direktorica trženja v Ekipi 2.d.o.o./Outfit7.
 
Zadnjih sedem let je izziv našla v svetu licenciranja in je direktorica Universe Licensing.
 
Obiskuje spletni študij UMA CLS, ki je vodilna trgovinska organizacija za globalno industrijo licenciranja.

 
O predstavitvi

Fokus mora biti na rasti vrednosti blagovne znamke. Kjer ni rasti, ni obstoja. Kaj vemo o licenciranju? Dejstvo je, da se licenciranje izplača. V kolikor je dobro izveden, močan licenčni odnos prinaša koristi vsem strankam v poslu – lastnikom in njihovim zastopnikom, pridobiteljem licence in njihovim partnerjem, trgovcem in ne nazadnje tudi potrošnikom. Kako postopek licenciranja deluje v praksi in kateri so ključni elementi pogodbe o licenciranju?


Nazaj
 


 
 
 
back to top