IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

FMCG SUMMIT LJUBLJANA: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: RONALD LUISSER, izvršni direktor (Focus Austria)

15.05.2018
Eden izmed govornikov na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi izvršni direktor podjetja Focus Austria, Ronald Luisser.
 
Ronald Luisser je partner v upravi Focus Researcha, vodilnega podjetja v Evropi, ko gre za raziskovanje cen in oglaševanje na trgu. Leta 2007 je na noge postavil poslovanje na Hrvaškem in je odgovoren za jugovzhodno regijo, ki vključuje Hrvaško, Slovenijo, Srbijo ter Bosno in Hercegovino.
 
Opravlja tudi naloge direktorja avstrijskega oddelka, ima pa več kot 15 let izkušenj na področju raziskovanja trga ter popolni vpogled na področje FMCG Srednje in Vzhodne Evrope.
 
O predstavitvi:
Focus trende na področju promocij v regiji analizira že vrsto let. Med predstavitvijo se bo osredotočil na analizo in razumevanje trendov promocijskih (tiskanih) letakov trgovcev pri nas, predvsem tudi glede primerjave z drugimi državami v regiji in nekaterimi preostalimi izbranimi.
 
Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Digitalizacija in akcijske promocije – so tiskani letaki še vedno aktualni?
- Kako na njih reagirajo kupci, kaj naj storijo proizvajalci?
- Je prisotnost v letakih trgovcev še vedno nuja?
- Kakšne so razlike oz. vpliv promocijskih tiskanih materialov na kupce v regiji Adriatik v primerjavi z zahodno Evropo?
 
Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.

Nazaj
 


 
 
 
back to top