IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

FMCG SUMMIT LJUBLJANA: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: RONALD LUISSER, izvršni direktor (Focus Austria)

15.05.2018
Eden izmed govornikov na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi izvršni direktor podjetja Focus Austria, Ronald Luisser.
 
Ronald Luisser je partner v upravi Focus Researcha, vodilnega podjetja v Evropi, ko gre za raziskovanje cen in oglaševanje na trgu. Leta 2007 je na noge postavil poslovanje na Hrvaškem in je odgovoren za jugovzhodno regijo, ki vključuje Hrvaško, Slovenijo, Srbijo ter Bosno in Hercegovino.
 
Opravlja tudi naloge direktorja avstrijskega oddelka, ima pa več kot 15 let izkušenj na področju raziskovanja trga ter popolni vpogled na področje FMCG Srednje in Vzhodne Evrope.
 
O predstavitvi:
Focus trende na področju promocij v regiji analizira že vrsto let. Med predstavitvijo se bo osredotočil na analizo in razumevanje trendov promocijskih (tiskanih) letakov trgovcev pri nas, predvsem tudi glede primerjave z drugimi državami v regiji in nekaterimi preostalimi izbranimi.
 
Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Digitalizacija in akcijske promocije – so tiskani letaki še vedno aktualni?
- Kako na njih reagirajo kupci, kaj naj storijo proizvajalci?
- Je prisotnost v letakih trgovcev še vedno nuja?
- Kakšne so razlike oz. vpliv promocijskih tiskanih materialov na kupce v regiji Adriatik v primerjavi z zahodno Evropo?
 
Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.

Nazaj
 


 
 
 
back to top