IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Slovenija: Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana

23.05.2018
Keynote govornika prvega FMCG Summita bosta Borojević & Brown, sodelujejo še Čizmić, Mervič itd. Vse na spletni strani konference
 
 
Glavna govornika bosta: Miodrag Borojević, predsednik uprave ruske trgovinske verige O’Key, in Matthew Brown, trgovinski futurolog, in deset ostalih uglednih govorcev: Sebastian Rennack (senior analyst LZ Retailytics), Andrej Bele (direktor Strateškega poslovnega področja Kava, Atlantic Grupa), Nataša Mohorč Kejžar (direktorica IPSOS Slovenija), Ronald Luisser (izvršni direktor, Focus Avstrija), Sandra Melihen (direktorica Universe Licencing) itd.

Predstavitev (nekaterih) govornikov 

MIODRAG BOROJEVIĆ, PREDSEDNIK UPRAVE RUSKE TRGOVINSKE VERIGE O’ KEY

Kaj se lahko naučimo iz teh trgov? Kako se obstoječe trgovske verige prilagajajo prihodu diskonterjev na trg? 

 
 
Kaj se lahko naučimo iz teh trgov? Kako se obstoječe trgovske verige prilagajajo prihodu diskonterjev na trg? Hrvaški poslovnež je bil lani 22. marca postavljen na najvišji položaj v eni najmočnejših ruskih trgovinskih verig O'Key. Tekoče govori srbo-hrvaško, nemško, angleško, italijansko, bolgarsko in rusko.
 
Ima izjemno bogate izkušnje na področju živilske industrije na drobno. Od leta 2013 je opravljal funkcijo izvršnega direktorja pri italijanski trgovinski verigi Rewe, s katero je dosegel močan poslovni uspeh znotraj trgovinske verige formata Penny. Pred tem je od leta 2002 deloval na različnih vodilnih položajih pri nemškem trgovcu Kaufland in je enemu izmed najmočnejših trgovinskih koncernov Schwarz Gruppe pomagal izboljšati prodajo v Romuniji, Bolgariji, na Slovaškem, Češkem in Hrvaškem. Še pred prihodom v Kaufland si je 49-letni Osiječan izkušnje nabiral pri podjetju Getro, kamor je prestopil leta 2001.
 
V Rusiji ima pooblastila za sprejemanje strateških odločitev, O'Key je tako z njim na čelu zagnal diskontne trgovine pod nazivom "Da”. Uvedel je tudi preizkusno samoplačljivo blagajno v eni od moskovskih trgovin in okrepil spletno prodajo, predvsem pa je popravil poslovni rezultat v rekordno hitrem času. O’Key ima zaposlenih 30.000 ljudi, samo na sedežih v Moskvi oz. St. Peterburgu dobrih 2000, ob prevzemu njegovega vodenja pa so imeli 164 trgovin, 74 hipermarketov, 36 supermarketov in 54 diskontov.
 
O'Key je javno podjetje in imajo tri ruske lastnike, ki imajo v lasti malo več kot 80 odstotkov podjetja, tu so še naložbeni skladi in mali delničarji na borzi v Londonu, ki jih je na stotine. Slogan O’Keyja, ki je ruska izpeljanka besede OK, se glasi: "Odlično je živeti praktično.” Prvi hipermarket so odprli v St. Petersburgu 2002 in tam ima kar 90 % zvestih kupcev te kartice. Podjetje stalno raste in O’Key je prepoznavno s številnimi akcijami, prakso popustov, letakov itd. 
 
Njegov mentor je Slovenec. Za InStore je med našim obiskom v Moskvi povedal tudi zanimivost: "Moj mentor je bil Slovenec Branko Vintar, ki prihaja iz mesteca Sromlje pri Brežicah in ki mi pomeni veliko več kot mentor. Na nek način je moj drugi oče. Ko je odšel v pokoj, sem po 12 letih zapustil Kaufland tudi sam!”

 
MATTHEW BROWN, BRITANSKI TRGOVINSKI FUTUROLOG (Echochamber)
 
 
EKSKLUZIVNA PREDSTAVITEV O TRENDIH V TRGOVINI  Top svetovni trgovinski trendi! (Vizualna in storitvena preobrazba trgovcev – kaj vse počnejo in kaj bi morali delati, da bi zadržali kupce?) 
 
Brown je lastnik londonske kreativne agencije Echochamber, ki spremlja inovacije na svetovnih trgovinskih trgih in evolucijo potrošniških trendov. Agencijo so ustanovili leta 1999, Brown pa je stalni keynote govornik na globalnih trgovinskih konferencah, kot je bila primer tudi z lanskim prehrambnim sejmom Anuga v Kölnu.
 
Že več kot 10 let sodelujejo z največjimi trgovci in podjetji, kot so: Westfield, Marks & Spencer, Tesco, Nike, Ikea, Unilever, Johnson & Johnson itd. Echochamber ponuja tudi storitev Reatil Safari, in sicer mestom, ki so znana po nakupovanju in oblikovanju, da stranke navdihnejo z novimi poslovnimi možnostmi.
 
TOMISLAV ČIZMIĆ, PREDSEDNIK UPRAVE MERCATORJA
 
 
 
Čizmić ima 20 let izkušenj na vodilnih mestih v gospodarstvu in v segmentu vodenja ter poslovnih prestrukturiranj podjetij. Magistriral je s področja zunanje trgovina na Ekonomski fakulteti v Zagrebu. Skupini Mercator se je s položaja generalnega direktorja podjetja Autocommerce Hrvatska, d. o. o., pridružil leta 2013, sprva kot član uprave, kasneje pa kot predsednik uprave Mercator Hrvaška.
 
Septembra 2014 je prevzel vodenje najzahtevnejšega projekta v Skupini Mercator, in sicer vodenje projekta integracije in realizacije sinergij Mercatorja in Agrokorja na petih trgih. Skupaj z zunanjimi mednarodnimi svetovalci je vodil petdeset različnih delovnih skupin, ki so vključevali skupaj več kot tisoč ljudi, integracijo in uresničevanje sinergij na ključnih poslovnih funkcijah enajstih področij.
 
V začetku leta 2016 je kot pomočnik generalnega direktorja Mercator Srbija vodil pripravo novega poslovnega modela družbe Mercator Srbija. Kariero v Mercatorju je kot pomočnik člana uprave in direktor področja poslovne podpore nadaljeval v Sloveniji, kjer je vodil upravljanje vseh projektov na ravni Poslovnega sistema Mercator. Spomladi leta 2017 je prevzel funkcijo predsednika uprave družbe poslovnega sistema Mercator, d. d.
 
Uprava je pod njegovim vodstvom v samo nekaj dneh po imenovanju sklenila dogovor z bankami upnicami, do konca istega leta pa izvedla potrebne ukrepe za ponovni vstop Mercatorja na trg Bosne in Hercegovine, za prevzem Mercatorjevih trgovin na tem trgu ter znova zagnala projekt monetizacije in zagotovila pogoje za Mercatorjevo stabilno in uspešno nadaljnje poslovanje.
 
IGOR MERVIČ, GENERALNI DIREKTOR SPAR SLOVENIJA, D. O. O.

 
 
Generalni direktor Spar Slovenija je oseba, ki je predvsem stroki s področja FMCG verjetno ni treba posebej predstavljati, saj je že več kot četrtletje na čelu druge največje živilske trgovine pri nas. Vedno neposreden sogovornik, ki se v širši javnosti predstavlja le takrat, ko meni, da ima kaj pametnega za povedati. Mervič, po izobrazbi magister ekonomije, se kot izkušen strokovnjak in menedžer s trgovino ukvarja že skoraj štiri desetletja.
 
Po študiju je karierno pot začel v Lesnini, kjer je 12 let deloval na področjih financ ter trgovine na drobno in debelo, opravljal pa je tudi funkcijo direktorja razvoja. Leta 1992 je kandidiral za prvega direktorja Spar Slovenije in v oktobru funkcijo tudi nastopil. Družbo Spar Slovenija vodi že 25 let, pri čemer med vrednostmi, ki vodijo do rezultatov, zasleduje entuziazem, predanost in strast.
 
Od leta 1992, ko je v Sloveniji obvladoval štiri prodajalne, do danes, ko lahko naštejemo že več kot 100 trgovin Spar in Interspar, je pod njegovo taktirko družba Spar Slovenija postala zgodba o uspehu, razvoju in poslovnem ugledu. Razvoj in inovativnost še naprej ostajata jasni smernici delovanja generalnega direktorja Spar Slovenije, ki skupaj z zaposlenimi uspešno kljubuje tržnim spremembam, raznolikim trendom, konkurenci in izpolnjuje vedno večja pričakovanja kupcev. 
 
Pred skoraj tremi leti je Spar Slovenija pod njegovim idejnim vodstvom pričel tudi odpiranje franšiznih trgovin, letos pa so (nekoliko nepričakovano) odprli tudi spletno trgovino. 

ANDREJ BELE, Direktor strateškega poslovnega področja Kava, Atlantic Grupa d. d.
 
 
 
Rodil se je leta 1968 v Celju, kjer se je tudi šolal, odraščal pa je v majhnem mestu Rogatec nedaleč od svetovno znanega zdravilišča (terme) Rogaške Slatine, kjer je še danes stalno prijavljen s svojo družino. Po spletu okoliščin je pred 20 leti prišel v polnilnico mineralne vode Donat Mg v Rogaški Slatini, kjer je začel s svojim pripravništvom.
 
Takrat je bilo podjetje v sklopu zdravilišča Rogaška Slatina, ki je imelo v tem času več kot 1.300 turističnih postelj, polnilnico mineralne vode, center diagnostike in zelo pestro dodatno ponudbo. Nekaj let po razpadu nekdanje skupne države, točneje leta 1997, je polnilnico mineralne vode kupila Kolinska, d. d., iz Ljubljane, ki je bila tedaj največje slovensko podjetje, a tudi zelo spoštovano regionalno prehrambno podjetje.
 
V Kolinski je bil zadolžen za program pijač in prodajo celotne ponudbe. Z iskanjem novih izzivov je bil naslednja tri leta izvršni direktor komerciale Žito, d. d., od koder se je nato vrnil v Drogo Kolinska kot direktor poslovne enote - pijače.
 
Na tem položaju je ostal tudi potem, ko je Skupina Atlantic leta 2010 prevzela Drogo Kolinska in bil na tem položaju do avgusta 2011, ko je prevzel strateško poslovno področje kave. Odtlej večino časa preživi v Beogradu oz. na relaciji Izola–Beograd–Skopje–Bjeljina, kjer se nahajajo njihove pražarne. 

O predstavitvi:
•        Odločilen čas za širitev ponudbe dveh lokalnih proizvajalcev kave - Grand Kafa in Barcaffe - v regionalnega vodilnega in enega od največjih proizvajalcev kave v Evropi. 
•        Kaj je leta 2010 prinesel prevzem podjetju, ki je že imelo prepoznavne blagovne znamke?
•        Katere sinergije in priložnosti znotraj velikega poslovnega sistema so prinesla nova znanja, novi trgi in še močnejša distribucija?


 

KOTIZACIJE 
Redna kotizacija 330 evrov (cena brez DDV)

ZA SKUPINSKE PRIJAVE VELJA POPUST DO KONFERENCE
2-3 udeleženci (25 % popust, 247 evrov)
4-6 udeležencev (30 % popust, 231 evrov)
7 in več udeležencev (35 % popust, 214,50 evra).

Prijave zbiramo na naslova:
fmcg-summit@instore.si ali prijave@fmcg-summit.si




Nazaj
 


 
 
 
back to top