IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 04.07.2020 || Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |  Walmart parkirišča spreminja v kino na prostem  |  V Citypark na brezplačno sladico  |  Levica, LMŠ, SD in SAB za izredno sejo DZ na temo novele zakona o trgovini  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Vsak Evropejec letno proizvede 173 kg odpadne embalaže  |  V klavnicah zaklali v aprilu letos več konj in perutnine kot v aprilu lani  |  Conad vlaga 1,5 milijarde evrov za ohranitev 1. mesta (po tržnem deležu)  |  Na družinskih kmetijah vedno manj zakola prašičev   |  V Beogradu zaradi epidemije znova uvajajo stroge zaščitne ukrepe  |  Fructal na sejmu Agra prejel tri šampione kakovosti in 22 medalj  |  Uprava za varno hrano rejce opozarja na nevarnost afriške prašičje kuge  |  Equa z novo znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma - Equacare  |   KZ Trebnje - Krka bo kot "združena" zadruga veliko močnejša  |  V Mlinotestu pripravljeni na dogovor o ceni odkupa žita  |  Hiša dobrot Bele krajine odprla svoja vrata  |  Danes Slovensko - hrvaški spletni poslovni forum in B2B  |  Cromaris v juniju ustvaril rekordno prodajo  |  Žitna letina je letos pod povprečjem  |   ||
   

Slovenija/Nemčija: Predstavili poslovne rezultate dm in Beauty Box

22.11.2019
Včeraj je dm predstavnikom medijev in "vplivnicam", ki so se udeležile ekskluzivne dm Akademije ličenja predstavil Beauty Box, ki v bližajočih se prazničnih dneh prihaja na prodajne police, dm utrjuje svojo vodilno vlogo v poslovnem letu 2018/19.

Jasna Oklešen je znana po tem, da se posveti vsaki posameznici. Tokrat si je za model izbrala pevko in vplivnico Gajo Prestor, na kateri je predstavila vse tehnike, s katerimi lahko vsak ustvari naraven make up, ki bo tudi na najdaljšo noč v letu privabil pozornost vseh. V njenem Carpus Make up Centru, kjer tudi sicer skozi leto potekajo delavnice v okviru dm Akademije ličenja, so udeleženci spoznali najnovejše trende ličenja.
 
In kateri prevladuje ta trenutek?
 
"Močna rdeča šminka, svež videz kože – glow in nežno poudarjene obrvi,” pravi Jasna, ki izpostavi, da predstavnice nežnejšega spola že pri izbiri podlage običajno naredijo poglavitno napako. "Izberejo napačen odtenek pudra ali podlage, ki je lahko rezultat ličenja pod napačno svetlobo, ali pa uporaba istega odtenka skozi vse leto. Na delavnicah jim predstavim trike, kako privarčevati pri nakupu podlage in narediti odtenke za vse letne čase le iz dveh barv. Navadno na delavnice prihajajo ženske, ki se ličijo zelo malo in jim pomagam najti preproste tehnike, kjer lahko osvojijo ličenje za svoj tip obraza ter barve, ki jim pristojijo. Se pa najdejo tudi tiste, ki se že ličijo, pa bi rade videle, kako lahko izboljšajo ali najdejo nov način ličenja zase,” o posebnostih interaktivnih in personaliziranih make up delavnic pravi Jasna Oklešen. 

Prodajalne v 13 državah

V poslovnem letu 2018/2019 je podjetje dm drogerie markt v Sloveniji ustvarilo 131 milijonov EUR prometa, kar predstavlja 6,1-odstotno rast glede na predhodno poslovno leto. Poslovno leto je podjetje zaključilo s 84 poslovalnicami v 46 krajih in z več kot 700 zaposlenimi.
Za širitev prodajne mreže in obnovo prodajaln je dm namenil več kot 7,5 milijonov EUR. V poslovnem letu 2018/19 je dm drogerie markt odprl 6 novih prodajaln. Te so kupcem postale še dostopnejše, hkrati pa z osvetljenim prodajnim prostorom tudi modernejše in privlačnejše. V prihajajočem poslovnem letu 2019/2020 podjetje načrtuje nadaljnjo krepitev prodajne mreže z obnovo obstoječih in odpiranjem novih prodajaln.

Mednarodno podjetje dm drogerie markt ima svoje prodajalne v 13 državah. Celotni koncern dm zaposluje 62.061 sodelavcev, stranke pa lahko nakupujejo v 3668 prodajalnah.

V preteklem poslovnem letu je koncern ustvaril promet v višini 11.195 milijard EUR, kar pomeni 4,6-odstotno rast glede na preteklo poslovno leto. S tem je utrdil vodilno vlogo drogerijske verige na evropskem trgu.

Z največ odprtimi prodajalnami se lahko pohvali Nemčija, ki svoje izdelke ponuja v 1997 prodajalnah, na drugem mestu ji sledita Avstrija s 388 in Madžarska z 260 prodajalnami.




Nazaj
 


 
 
 
back to top