IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira ta četrtek v Ilirski Bistrici  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |  Iz Agrokorja neuradno sporočajo, da zaenkrat ne razmišljajo o prodaji Konzuma  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |   ||
   

Slovenija: Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović

19.09.2018
Devetčlansko mednarodno žirijo za semplerje, nagrade za najboljše medijske dosežke v regiji, bo vodila Zdenka Milanović (na fotografiji spodaj), direktorica marketinga skupine za lokalne alkoholne pijače v podjetju Coca-Cola Hellenic. 
 
 
Prijave za tekmovanje so že odprte, zadnji rok za prijavo del pa je 10. november 2018. Zmagovalci bodo znani na konferenci SEMPL, ki bo 29. in 30. novembra 2018 v Portorožu. 
 
Tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije v regiji Adriatik že šestnajsto leto poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL. Prijavitelji lahko dela prijavijo v kar trinajst različnih kategorij, izmed vseh najboljših pa bo žirija izbrala tudi dobitnika najvišje nagrade.
 
Z velikim semplerjem bo nagrajena najboljša medijska strategija leta 2018. Podeljeni bosta tudi posebni nagradi TOP Sempl za medijskega menedžerja leta, ki ga organizator izbira s pomočjo uglednih poslovnežev, in medijsko zvezdo prihodnosti.
 
Prijavljena dela bo ocenjevala devetčlanska mednarodna žirija uglednih marketinško-komunikacijskih strokovnjakov, tako predstavnikov naročnikov kot tudi agencij.
 
Žirijo bo vodila Zdenka Milanović, direktorica marketinga skupine za lokalne alkoholne pijače v podjetju Coca-Cola Hellenic, pri ocenjevanju del pa se ji bodo pridružili še Lejla Beba, direktorica marketinga in  komuniciranja v  ASA  Banki iz Bosne in Hercegovine, Vasilije Ćorluka, glavni  kreativni  direktor v agenciji Publicis One Adriatic iz Makedonije, Sanja Đekić, direktorica digitalnega oddelka v hrvaški medijski agenciji Mediacom CE, Nataša Filipović, direktorica agencije Ovation BBDO Beograd iz Srbije, Miranda Mladin, izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije v Atlantic Grupi iz Hrvaške, Boris Rogan, izvršni direktor hrvaške agencije LunaTBWA Zagreb, Matevž Šmalc, direktor upravljanja blagovne znamke in izkušnje v družbi A1 Slovenija, in Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorica v medijski agenciji Pristop Media in direktorica  medijske agencije Mediaplus Adria iz Slovenije.
 
Po besedah predsednice žirije Zdenke Milanović kakovostna medijska strategija izstopa po pristnosti in povezanosti s samo strategijo blagovne znamke ne glede na višino proračuna. Prepričana je, da razumevanje tega omogoča tudi inovativnost pri izboru medijskih kanalov in vsebine komunikacije. Na to bodo letos pozorni tudi pri ocenjevanju, saj bodo nagradili prav takšna dela.
 
"Velike in hitre spremembe v naši panogi zahtevajo stalen pogovor o pripravljenosti nanje, o tem, kako inovativni smo in ali smo sposobni nove ideje prepoznati in nagraditi. SEMPL je znan po tem, da odpira teme za prihodnost naše panoge z vsemi izzivi, ki jih prinašajo trendi. Ta vizija se odraža tudi v prijavljenih delih. V imenu žirije lahko zagotovim, da bomo tudi letos podprli tista dela, ki prinašajo svež pogled na prihajajoče trende,"  je še dodala Milanovićeva.

 
Lani dve, letos pa še ena nova kategorija

Organizatorji konference so tekmovalnemu delu lani dodali dve novi kategoriji – najboljša PR-strategija ali promocija in najboljši tehnološki pristop, letos pa bodo prvič podelili nagrado tudi za najboljšo uporabo vplivnostnega marketinga. 

Nagrado zlati sempler si tako lahko pribori tudi tista medijska strategija, ki je v komunikacijo blagovne znamke uspešno vključila vplivneže, zvezdnike ali ambasadorje, žirijo pa bo morala prepričati tako glede odličnosti v oblikovanju, izvedbi in razvoju kot tudi kreativnosti, inovativnosti, postavitvi jasnih ciljev in kazalnikov uspešnosti.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top