IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 05.03.2021 || Američani naj bi bolj umirali za covidom-19 zaradi prevelike telesne teže  |  Italija glede balzamičnega kisa Slovenijo "zatožila" Evropski komisiji  |  Aleš Irgolič novi državni sekretar na ministrstvu za kmetijstvo  |  Amazon odprl prvo trgovino brez osebja izven meja ZDA  |  Luka Dončić postal ambasador pijače BioSteel  |  Občina Krško namenja 135.000 evrov za kmetijstvo in podeželje  |  Sodelovanje Orea in Lady Gaga   |  Odprli sedmo dm prodajalno v Banjaluki  |  Stokomak odprl trgovino v Radovišu  |  Povprečen Hrvat letno zavrže 75 kilogramov hrane  |  InStore BiH uspešno zaključil sedmi FMCG summit  |  Mediji:"Marino Portorož naj bi kupili Japonci"  |  Borojević zapustil nadzorni odbor Fortenove  |  Merkur naslednji četrtek odpira prenovljen center na Ptuju  |  Parkirna hiša Supernova Ljubljana Rudnik dobiva podobo  |  Lidl odprl svojo 62. trgovino v Sloveniji  |  Novi generalni direktor uprave za varno hrano Matjaž Guček  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Lidl bo najprej odpiral v Skopju, Štipu, Tetovu in Ohridu?  |  Lani izvozili 123.000 ton odpadne plastike  |   ||
   

ZDA: Praznična prodaja konec leta kljub pandemiji narasla

20.01.2021
Ameriške trgovine so kljub pandemiji covida-19 med novembrsko in decembrsko praznično sezono v medletni primerjavi povečale prodajo za 8,3 odstotka. Poročilo Nacionalne zveze za trgovino na drobno (NRF) je presenetilo analitike, ki so zaradi zdravstvene krize pričakovali slabši rezultat.
 
 
Prihodki od prodaje so predvsem na račun spletne trgovine dosegli 789,4 milijarde dolarjev. Prodaja prek spleta je narasla za 23 odstotkov na 209 milijard dolarjev. "Kljub velikim izzivom so potrošniki in trgovci med prazniki pokazali izjemno odpornost. Kljub rasti okužb s koronavirusom, ukrepom zveznih držav in povečani politični ter gospodarski nezanesljivosti, so potrošniki kupovali darila, ki so dvignila razpoloženje v družinah in med prijatelji ter zagotovila občutek normalnosti v letu polnem izzivov," je sporočil predsednik NRF Matthew Shay.
 
Ob tem je izrazil prepričanje, da bodo dodatne spodbude za gospodarstvo in pomoč prebivalstvu, ki jih načrtuje novoizvoljeni predsednik Joe Biden, poganjale gospodarsko rast. Prodaja na drobno je novembra in decembra leta 2019 na letni ravni zrasla za štiri odstotke, povprečje rasti praznične prodaje zadnjih pet let pa znaša 3,5 odstotka, zaradi česar je rezultat minule praznične sezone še toliko bolj presenetil analitike. NRF je pred prazniki napovedoval rast praznične prodaje v razponu od 3,6 do 5,2 odstotka.
 
Po ocenah analitikov so imeli potrošniki na voljo več denarja, saj so zvezne oblasti že ob izbruhu pandemije povečale pomoč brezposelnim, Američani so dobili po 1200 dolarjev neposredne pomoči. Ker niso potovali in se družili, so lahko prihranili več denarja kot ponavadi, menijo.
 
Trgovine z živili so praznično prodajo povečale za 9,6 odstotka, trgovine s športno opremo za 15,2 odstotka, trgovine s kozmetiko in osebno nego za 5,4 odstotka, trgovine z elektroniko in gospodinjskimi aparati pa za 14,4 odstotka. Najslabše so se odrezale trgovine z oblačili, ki so utrpele 14,9-odstotni padec prodaje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top