IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 17.08.2019 || Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |  Walmartu gre še naprej odlično  |  Kitajska vrača "udarce" ZDA   |  Danes se začenja SFF pod pokroviteljstvom Atlantic Grupe  |  Septembra 13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Po 2. juliju 2021 brez (odvečne) plastike  |  Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička  |  Pivara Skopje lani ustvarila 15,6 milijona EUR dobička  |  Dopolnjen pravilnik o kakovosti medice in peneče medice  |  Spar odprl prvi supermarket v Ludbregu  |  Izdelki Mercatorja "Minute" že četrto leto zapored z Agrinimi odličji   |  Deležniki z Zajcem dorekli spremembe glede odstrela volka  |  ZANIMIVOST: Dobrodelni "pasji" hotel s posebno ponudbo penine (VIDEO)  |  Prepoved uvoza svinjine iz Srbije   |  Filip Flisar v sodelovanje z blagovno znamko Argeta (VIDEO)  |  Jutri zaradi praznika zaprtih večina trgovin  |   ||
   

Italija: Povečanje spletne prodaje FMCG dobrin za 39 odstotkov

12.08.2019
Trg spletne prodaje dobrin, ki sodijo v sektor FMCG je v Italiji letos dosegel 1,6 milijarde evrov, kar je za 39 odstotkov več, kot v prvi polovici lanskega leta, kaže najnovejša študija.
 
 
V isti sapi je potrebno dodati, da je ta segment spletne prodaje v primerjavi s splošno prodajo artiklov prek spleta še zmeraj marginalen, saj je v Italiji letos vrednost prometa prek medmrežja znašala 31.5 milijarde evrov ter za 15 odstotkov presegla lanske rezultate.
 
Študijo sta izvedla raziskovalni center na milanski univerzi in italijanski konzorcij Netcomm, ki navajata še en zanimiv podatek in sicer to, da pri nakupu dobrin široke porabe prek spleta kar 89 odstotkov oziroma 1.4 milijarde evrov zavzema hrana, preostanek pa tvorijo kozmetika in izdelki, namenjeni zdravju.
 
Po podatkih študije naj bi prek spleta nakupovali nekaj več kot dve tretjini (68.5 %) Italijanov, k čemur pripomore tudi dejstvo, da ima 93 odstotkov italijanskih mest z več kot 50.000 prebivalci že omogočeno storitev dostave dobrin na dom.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top