IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |   ||
   

Italija: Povečanje spletne prodaje FMCG dobrin za 39 odstotkov

12.08.2019
Trg spletne prodaje dobrin, ki sodijo v sektor FMCG je v Italiji letos dosegel 1,6 milijarde evrov, kar je za 39 odstotkov več, kot v prvi polovici lanskega leta, kaže najnovejša študija.
 
 
V isti sapi je potrebno dodati, da je ta segment spletne prodaje v primerjavi s splošno prodajo artiklov prek spleta še zmeraj marginalen, saj je v Italiji letos vrednost prometa prek medmrežja znašala 31.5 milijarde evrov ter za 15 odstotkov presegla lanske rezultate.
 
Študijo sta izvedla raziskovalni center na milanski univerzi in italijanski konzorcij Netcomm, ki navajata še en zanimiv podatek in sicer to, da pri nakupu dobrin široke porabe prek spleta kar 89 odstotkov oziroma 1.4 milijarde evrov zavzema hrana, preostanek pa tvorijo kozmetika in izdelki, namenjeni zdravju.
 
Po podatkih študije naj bi prek spleta nakupovali nekaj več kot dve tretjini (68.5 %) Italijanov, k čemur pripomore tudi dejstvo, da ima 93 odstotkov italijanskih mest z več kot 50.000 prebivalci že omogočeno storitev dostave dobrin na dom.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top