IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Anglija/svet: Potrošnja zaradi SP v nogometu v vzponu (a to je le začasno)

10.07.2018
Poraba za nakupe TV sprejemnikov in pijač v restavracijah in lokalih je zaradi SP (vedno) večja. Podobno dogajanje se z vrhunci, ki se začnejo danes in bodo doživeli ekstazo v nedeljo dogaja tudi na Hrvaškem, v Belgiji, Franciji in drugod, delno tudi pri nas.
 
Izredno se pozna povečana prodaja različnih prigrizkov in seveda pijač (beri piva). Iz Barclaycarda so sporočili, da se v času SP vedno poveča tovrstna prodaja in da to ni nobeno presenečenje. Iz britanskega trgovinskega Združenja prav tako sporočajo o porastu prodaje  "like-for-like” za 1.1% na letni ravni. Še posebej se seveda poznajo posledice uspešnosti domače (angleške) reprezentance, ki se bo jutri ob 20.uri pomerila s hrvaško v polfinalu.
 
Esme Harwood, direktor Barclaycard je o tem povedal:”Še posebej se je povečala prodaja piva in seveda tudi priboljškov za žar ( "barbecues”) ter velikih  TV sprejemnikov…”.
 
Helen Dickinson, direktorica britanskega trgovinskega Združenja je vseeno pesimistka, ko ugotavlja, da to večine trgovcev pred kriznim obdobjem ni rešilo in tako pravi, da so iz verige Marks & Spencer Group Plc že v maju najavili, da bodo zaprli tretjino svojih trgovin v naslednjih štirih letih, podobno namerava stroriti veriga trgovin z izdelki za dojenčke Mothercare, ki jih namerava zapreti  60 v  Britaniji.
 
Brexit namreč že povzroča dvigovanje cen…

Nazaj
 


 
 
 
back to top