IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Anglija/svet: Potrošnja zaradi SP v nogometu v vzponu (a to je le začasno)

10.07.2018
Poraba za nakupe TV sprejemnikov in pijač v restavracijah in lokalih je zaradi SP (vedno) večja. Podobno dogajanje se z vrhunci, ki se začnejo danes in bodo doživeli ekstazo v nedeljo dogaja tudi na Hrvaškem, v Belgiji, Franciji in drugod, delno tudi pri nas.
 
Izredno se pozna povečana prodaja različnih prigrizkov in seveda pijač (beri piva). Iz Barclaycarda so sporočili, da se v času SP vedno poveča tovrstna prodaja in da to ni nobeno presenečenje. Iz britanskega trgovinskega Združenja prav tako sporočajo o porastu prodaje  "like-for-like” za 1.1% na letni ravni. Še posebej se seveda poznajo posledice uspešnosti domače (angleške) reprezentance, ki se bo jutri ob 20.uri pomerila s hrvaško v polfinalu.
 
Esme Harwood, direktor Barclaycard je o tem povedal:”Še posebej se je povečala prodaja piva in seveda tudi priboljškov za žar ( "barbecues”) ter velikih  TV sprejemnikov…”.
 
Helen Dickinson, direktorica britanskega trgovinskega Združenja je vseeno pesimistka, ko ugotavlja, da to večine trgovcev pred kriznim obdobjem ni rešilo in tako pravi, da so iz verige Marks & Spencer Group Plc že v maju najavili, da bodo zaprli tretjino svojih trgovin v naslednjih štirih letih, podobno namerava stroriti veriga trgovin z izdelki za dojenčke Mothercare, ki jih namerava zapreti  60 v  Britaniji.
 
Brexit namreč že povzroča dvigovanje cen…

Nazaj
 


 
 
 
back to top