IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.07.2018 || Potrošniki julija bolj pesimistični  |  Pogosto deževje neugodno za del kmetijske proizvodnje  |  Atlantic prodal proizvajalca kozmetike Neva  |  Novi nadzorniki Gorenja   |  Predlani povprečna oseba zavrgla 74 kilogramov hrane  |  Na SP v nogometu z brezstično tehnologijo opravili polovico nakupov  |  Vindija odprla novo farmo za rejo puranov  |  Pernod Ricard v proizvodnjo brezalkoholnega gina  |  Št. 66. revije InStore že na spletu  |  Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |   ||
   

Anglija/svet: Potrošnja zaradi SP v nogometu v vzponu (a to je le začasno)

10.07.2018
Poraba za nakupe TV sprejemnikov in pijač v restavracijah in lokalih je zaradi SP (vedno) večja. Podobno dogajanje se z vrhunci, ki se začnejo danes in bodo doživeli ekstazo v nedeljo dogaja tudi na Hrvaškem, v Belgiji, Franciji in drugod, delno tudi pri nas.
 
Izredno se pozna povečana prodaja različnih prigrizkov in seveda pijač (beri piva). Iz Barclaycarda so sporočili, da se v času SP vedno poveča tovrstna prodaja in da to ni nobeno presenečenje. Iz britanskega trgovinskega Združenja prav tako sporočajo o porastu prodaje  "like-for-like” za 1.1% na letni ravni. Še posebej se seveda poznajo posledice uspešnosti domače (angleške) reprezentance, ki se bo jutri ob 20.uri pomerila s hrvaško v polfinalu.
 
Esme Harwood, direktor Barclaycard je o tem povedal:”Še posebej se je povečala prodaja piva in seveda tudi priboljškov za žar ( "barbecues”) ter velikih  TV sprejemnikov…”.
 
Helen Dickinson, direktorica britanskega trgovinskega Združenja je vseeno pesimistka, ko ugotavlja, da to večine trgovcev pred kriznim obdobjem ni rešilo in tako pravi, da so iz verige Marks & Spencer Group Plc že v maju najavili, da bodo zaprli tretjino svojih trgovin v naslednjih štirih letih, podobno namerava stroriti veriga trgovin z izdelki za dojenčke Mothercare, ki jih namerava zapreti  60 v  Britaniji.
 
Brexit namreč že povzroča dvigovanje cen…

Nazaj
 


 
 
 
back to top