IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

Anglija/svet: Potrošnja zaradi SP v nogometu v vzponu (a to je le začasno)

10.07.2018
Poraba za nakupe TV sprejemnikov in pijač v restavracijah in lokalih je zaradi SP (vedno) večja. Podobno dogajanje se z vrhunci, ki se začnejo danes in bodo doživeli ekstazo v nedeljo dogaja tudi na Hrvaškem, v Belgiji, Franciji in drugod, delno tudi pri nas.
 
Izredno se pozna povečana prodaja različnih prigrizkov in seveda pijač (beri piva). Iz Barclaycarda so sporočili, da se v času SP vedno poveča tovrstna prodaja in da to ni nobeno presenečenje. Iz britanskega trgovinskega Združenja prav tako sporočajo o porastu prodaje  "like-for-like” za 1.1% na letni ravni. Še posebej se seveda poznajo posledice uspešnosti domače (angleške) reprezentance, ki se bo jutri ob 20.uri pomerila s hrvaško v polfinalu.
 
Esme Harwood, direktor Barclaycard je o tem povedal:”Še posebej se je povečala prodaja piva in seveda tudi priboljškov za žar ( "barbecues”) ter velikih  TV sprejemnikov…”.
 
Helen Dickinson, direktorica britanskega trgovinskega Združenja je vseeno pesimistka, ko ugotavlja, da to večine trgovcev pred kriznim obdobjem ni rešilo in tako pravi, da so iz verige Marks & Spencer Group Plc že v maju najavili, da bodo zaprli tretjino svojih trgovin v naslednjih štirih letih, podobno namerava stroriti veriga trgovin z izdelki za dojenčke Mothercare, ki jih namerava zapreti  60 v  Britaniji.
 
Brexit namreč že povzroča dvigovanje cen…

Nazaj
 


 
 
 
back to top