IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.02.2020 || EU bo prepovedala uvoz sadja s sledovi klorpirifosa  |  Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Danes v Beogradu odprli Muzej čokolade  |  Nova izvršna direktorica znamke Donat Mg je Darja Teržan  |  ZANIMIVOST: Barry Callebaut bo tiskal čokolado  |  EKSKLUZIVNO: Slovenska podjetja na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu (FOTOREPORTAŽA)  |  Red Bull rekordno po prihodkih, količinski prodaji in dobičku iz poslovanja  |  Dia z novim izvršnim direktorjem za matični (in brazilski) trg  |  EKSKLUZIVNO: Konzumova Džakula in Peras na EuroShopu 2020 o pomenu mobilnih naprav  |  Vanja Halilović na položaj vodje trženja podjetja Kutjevo  |  Zagrebška borza izključila delnice sedmih podjetij bivšega Agrokorja  |  London po brexitu ne bo sprejemal pravil EU   |  Pregled proizvodnje mleka in mlečnih izdelkov v letu 2019  |  Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji  |  Orbico začel s projektom Orbico Adriatic Wines   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |   ||
   

ZDA: Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih

14.02.2020
Ob 15-letnici delovanja je mreža evropskih potrošniških centrov pripravila celoletno kampanjo ozaveščanja potrošnikov o ključnih vprašanjih s področja varstva potrošnikov. Vsak mesec obravnava novo vprašanje: v januarju je izpostavila tematiko trajnostno naravnanega potrošništva, ta mesec opozarja na problematiko pasti na družbenih omrežjih.

 
Te postajajo vse bolj prefinjene, izkoriščajo pa predvsem nepozornost in čustva uporabnikov, ki se odzivajo na mamljive oglaševalske ponudbe, nagradne igre, brezplačne preizkusne ponudbe in prošnje za pomoč, ali pa sodelujejo v klepetalnicah, v katerih nevede izdajo zasebne podatke.

Potrošniški centri potrošnike spodbujajo, da pred klikom na oglas na družbenih medijih naredijo preventivni posnetek zaslona s prikazom sumljive vsebine. Ti namreč pogosto izginejo takoj, ko uporabnik klikne nanje.
 
Amerika in Francija proti Facebookovemu "denarju"

Potem ko je vodilni ameriške osrednje banke Jerome Powell izjavil, da bi moral Facebook prenehati z uvajanjem  svoje kriptovalute libre, se je konec prejšnjega leta proti temu projektu oglasil tudi predsednik ZDA Donald Trump, ki je v objavi na twitterju zapisal, da ni ljubitelj bitcoina in ostalih kriptovalut. Med drugim je zapisal:"Kdor želi biti banka, naj pridobi dovoljenje...". Tudi v Franciji so galsovi vplivnih glasno proti...


Nazaj
 


 
 
 
back to top