IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 31.03.2020 || Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA:Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |  Spremembe na najvišjih položajih v upravi Heinekena  |  Johnson & Johnson razvija cepivo proti koronavirusu  |  Kraš in Hrvaška pošta omogočata e-nakup sladkarij  |  Cigarete in alkohol s sredo dražja  |  Tesco uvedel pravilo enega artikla na osebo  |  Upokojenci v trgovine le še zjutraj  |  Težave s transportom podražile pomarančni sok  |  Novartis podaril 500.000 ameriških dolarjev ob pandemiji COVID-19  |  Vlada organizirala aplikacijo za pregled razpoložljivosti kmetijskih pridelkov  |  Skupina Lavazza dobiček povečala za 45 odstotkov  |  SOS Kozmetike Afrodite za higieno rok tudi na poti   |  Mimovrste (partnerjem) pomaga s spletno tržnico  |  Še ena e-trgovina z živili: Show Food Shop  |  Zaprli vse tržnice, možna prepoved gibanja 24 ur  |  Odslej v trgovino le še z masko, ruto, šalom...in rokavicami  |   ||
   

ZDA: Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih

14.02.2020
Ob 15-letnici delovanja je mreža evropskih potrošniških centrov pripravila celoletno kampanjo ozaveščanja potrošnikov o ključnih vprašanjih s področja varstva potrošnikov. Vsak mesec obravnava novo vprašanje: v januarju je izpostavila tematiko trajnostno naravnanega potrošništva, ta mesec opozarja na problematiko pasti na družbenih omrežjih.

 
Te postajajo vse bolj prefinjene, izkoriščajo pa predvsem nepozornost in čustva uporabnikov, ki se odzivajo na mamljive oglaševalske ponudbe, nagradne igre, brezplačne preizkusne ponudbe in prošnje za pomoč, ali pa sodelujejo v klepetalnicah, v katerih nevede izdajo zasebne podatke.

Potrošniški centri potrošnike spodbujajo, da pred klikom na oglas na družbenih medijih naredijo preventivni posnetek zaslona s prikazom sumljive vsebine. Ti namreč pogosto izginejo takoj, ko uporabnik klikne nanje.
 
Amerika in Francija proti Facebookovemu "denarju"

Potem ko je vodilni ameriške osrednje banke Jerome Powell izjavil, da bi moral Facebook prenehati z uvajanjem  svoje kriptovalute libre, se je konec prejšnjega leta proti temu projektu oglasil tudi predsednik ZDA Donald Trump, ki je v objavi na twitterju zapisal, da ni ljubitelj bitcoina in ostalih kriptovalut. Med drugim je zapisal:"Kdor želi biti banka, naj pridobi dovoljenje...". Tudi v Franciji so galsovi vplivnih glasno proti...


Nazaj
 


 
 
 
back to top