IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Carrefour v Parizu odprl prvo (ločeno) restavracijo   |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |   ||
   

Slovenija: Potrošniki septembra bolj pesimistični

24.09.2018
Gospodarsko razpoloženje v Sloveniji se je septembra poslabšalo. Na mesečni ravni je bila vrednost kazalnika gospodarske klime za 2,4 odstotne točke nižja kot avgusta, v primerjavi z lanskim septembrom pa za 4,5 odstotne točke nižja, je danes objavil statistični urad.
Razpoloženje potrošnikov v Sloveniji se je tudi septembra poslabšalo, predvsem zaradi bolj pesimističnih pričakovanj o gospodarskem stanju v državi, zmožnosti za varčevanje in finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov se je na mesečni ravni znižala za pet in na letni ravni za šest odstotnih točk.Kot so sporočili iz državnega statističnega urada, se zaupanje potrošnikov niža že zadnje tri mesece, v tem času se je vrednost kazalnika zaupanja potrošnika poslabšala za 10 odstotnih točk.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov za september je sicer še vedno višji od dolgoletnega povprečja, a le še za 11 odstotnih točk.

Zaupanje potrošnikov se je glede na september lani poslabšalo predvsem zaradi veliko bolj pesimističnega pričakovanja potrošnikov glede gospodarskega stanja v državi, ki se je poslabšalo za 20 odstotnih točk. Poleg tega je bilo slabše tudi pričakovanje potrošnikov glede števila brezposelnih (za sedem odstotnih točk), medtem ko se je pričakovanje glede zmožnosti za varčevanje nekoliko izboljšalo (za dve odstotni točki). Pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu je ostalo enako.

Nazaj
 


 
 
 
back to top