IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Slovenija: Potrošniki septembra bolj pesimistični

24.09.2018
Gospodarsko razpoloženje v Sloveniji se je septembra poslabšalo. Na mesečni ravni je bila vrednost kazalnika gospodarske klime za 2,4 odstotne točke nižja kot avgusta, v primerjavi z lanskim septembrom pa za 4,5 odstotne točke nižja, je danes objavil statistični urad.
Razpoloženje potrošnikov v Sloveniji se je tudi septembra poslabšalo, predvsem zaradi bolj pesimističnih pričakovanj o gospodarskem stanju v državi, zmožnosti za varčevanje in finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov se je na mesečni ravni znižala za pet in na letni ravni za šest odstotnih točk.Kot so sporočili iz državnega statističnega urada, se zaupanje potrošnikov niža že zadnje tri mesece, v tem času se je vrednost kazalnika zaupanja potrošnika poslabšala za 10 odstotnih točk.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov za september je sicer še vedno višji od dolgoletnega povprečja, a le še za 11 odstotnih točk.

Zaupanje potrošnikov se je glede na september lani poslabšalo predvsem zaradi veliko bolj pesimističnega pričakovanja potrošnikov glede gospodarskega stanja v državi, ki se je poslabšalo za 20 odstotnih točk. Poleg tega je bilo slabše tudi pričakovanje potrošnikov glede števila brezposelnih (za sedem odstotnih točk), medtem ko se je pričakovanje glede zmožnosti za varčevanje nekoliko izboljšalo (za dve odstotni točki). Pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu je ostalo enako.

Nazaj
 


 
 
 
back to top