IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Nemčija: Potrošniki ne pogrešajo A-blagovnih znamk

22.08.2019
Nemški kupci se ne ozirajo preveč na to, če se njihove trgovine odrekajo ponudbe in prodaje A-blagovnih znamk.
 
To je zaključek študije, ki jo je naredila agencija za svetovanje Oliver Wyman. Agencija je dokazala, da ko se veliki trgovci kot sta Edeka ali Kaufland odločijo, da umaknejo A-blagovne znamke s polic, to njihovih kupcev ne moti in ne bo motilo. Rezultati te študije kažejo, da kar 52% kupcev komajda opazi primanjkljaj takih proizvodov na policah.
 
Trije od štirih kupcev tega sploh ne opazijo. "Pomen številnih velikih blagovnih znamk je vedno manjši,” so izjavi za javnost zapisali v agenciji Wyman. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top