IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 29.02.2020 || NA KRATKO: Novo pri svetovnih trgovcih...  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov (VIDEO)  |  Mimovrste jutri s prvo "fizično" trgovino  |   Mlekarna Celeia lani odpustila več kot 20 delavcev   |  Slovenkam oblikovalske nagrade v New Yorku   |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Začela se je (petnajsta) akcija 40 dni brez alkohola   |  Don Don lani ustvaril 35 milijonov evrov prihodkov  |  Coty imenoval novega izvršnega direktorja  |  Nemški mediji: "Aldi Süd in Aldi Nord se združujeta!"  |  V hipermarketu Mercator Novi Beograd opravili prvo instant plačilo   |  Nutrisslim predstavil linijo kašic za otroke  |  Velika vlaganja v Mimovrste, največjo spletno trgovino   |  Dvořáková: "Slovenija je moja šibka točka''  |  Vrata (tudi) uradno odprla prva fizična trgovina Mimovrste (FOTOREPORTAŽA)  |  Nestle proslavil 15 let poslovanja v Srbiji  |  InStore št. 82 pri prejemnikih  |  Ljudje vsako leto zavržemo 1,3 milijarde ton hrane  |  ZANIMIVOST: Pomanjkanje spanca povezano s potrebo po sladkem  |  Badel 1862 lani ustvaril 5 milijonov evrov dobička  |   ||
   

Nemčija: Potrošniki ne pogrešajo A-blagovnih znamk

22.08.2019
Nemški kupci se ne ozirajo preveč na to, če se njihove trgovine odrekajo ponudbe in prodaje A-blagovnih znamk.
 
To je zaključek študije, ki jo je naredila agencija za svetovanje Oliver Wyman. Agencija je dokazala, da ko se veliki trgovci kot sta Edeka ali Kaufland odločijo, da umaknejo A-blagovne znamke s polic, to njihovih kupcev ne moti in ne bo motilo. Rezultati te študije kažejo, da kar 52% kupcev komajda opazi primanjkljaj takih proizvodov na policah.
 
Trije od štirih kupcev tega sploh ne opazijo. "Pomen številnih velikih blagovnih znamk je vedno manjši,” so izjavi za javnost zapisali v agenciji Wyman. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top