IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Svet: Potrošniki cenijo kakovost izdelkov bolj kot njihovo ceno

23.10.2013
Ipsos OTX, globalni inovacijski center tržnoraziskovalne družbe Ipsos je postregel z rezltatom raziskave po kateri je praktično polovica potrošnikov po svetu pripravljena zamenjati blagovno znamko za tako, za katero je mnenja, da je bolj kakovostna. Tudi v primeru, da je cena višja.
 
Ipsos OTX  je anketiral 18.503 odraslih potrošnike iz 25-tih držav. 45 odstotkov anketiranih je mnenja, da dobiš tisto za kar si plačal. Družbenoekonomski dejavniki so pomembnejši pri odločitvi potrošnikov za zamenjavo blagovne znamke na podlagi njene kakovosti kljub večji ceni.
 
Geografska razdelitev, zanimivo, ne igra večje vloge pri dojemanju kakovosti in cene, saj ni večjih razlik med razvitimi in razvijajočimi se državami. Potrošniki na Norveškem (62 odstotkov) v večji meri dajejo prednost kakovosti nad ceno, sledijo Švedi (57 odstotkov), Indijci (56 odstotkov), Indonezijci (56 odstotkov), Mehičani (54 odstotkov) itd.
 
Potrošniki, ki se najmanj strinjajo z izjavo, da bi raje kupovali izdelke višje kakovosti kljub višji ceni so Francozi (42 odstotkov), Avstralci (40 odstotkov), Britanci (37 odstotkov) itd.
 
Potrošniki z višjimi prihodki gospodinjstva bodo bržčas prej zamenjali izdelek (57 odstotkov anketiranih) kot tisti s srednje visokimi (45 odstotkov) ali nižjimi prihodki (38 odstotkov).
 
Na odločitev za zamenjavo izdelkov za izdelke višje kakovosti kljub višji ceni vpliva tudi izobrazbena raven potrošnikov, saj bi se tisti z višjo izobrazbo (53 odstotkov) bolj verjetno odločili za zamenjavo, potrošniki s srednjo (46 odstotkov) in nižjo izobrazbo (39 odstotkov) pa bi se manj verjetno odločili za to potezo.

Za oglaševalce je zanimiva ugotovitev,  da obstaja povezava med aktivnostjo na družbenih omrežjih in verjetnostjo za izbor kakovostnejših izdelkov. Tisim uporabnikom, ki so bolj pogosti na družbenih medijih več pomeni kakovost izdelkov kot njihova cena (takšna je polovica anketiranih), medtem ko to velja le za 45 odstotkov pasivnih uporabnikov in 38 odstotkov neaktivnih.

Nazaj
 
 
 
 
back to top