IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Evropa: Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov

01.07.2022
Evropski trg e-trgovine je lani zrasel za 13 odstotkov, na 718 milijard evrov, a se sooča s podobnimi izzivi kot širši maloprodajni sektor, razkriva novo poročilo Ecommerce Europe in EuroCommerca.


Poročilo o evropski e-trgovini za leto 2022 je pokazalo, da je stopnja rasti e-trgovine ostala stabilna, z neznatnim povečanjem v primerjavi z letom 2020 kljub omilitvi omejitev zaradi COVID-19.

Poročilo opredeljuje dva ključna trenda. Prvič, da se prodaja v e-trgovini začenja normalizirati po okrepljenih prodajnih vzorcih po obdobju pandemije, pri čemer se rast počasi stabilizira.

Drugič, potrošniki so zaradi inflacije, posledic vojne v Ukrajini, motenj v dobavni verigi in splošnega občutka negotovosti bolj previdni pri porabi.

Čeprav je to še težko oceniti, bo imela vojna v Ukrajini velike posledice za evropsko gospodarstvo, a tudi za trge e- poslovanja.
 
"Mnogi so že poročali o upadu kupne moči in zaupanja potrošnikov, predvsem zaradi visokih cen energije, inflacije in negotovosti glede prihodnosti," je komentiral Luca Cassetti, generalni sekretar Ecommerce Europe.

Ne glede na to pa v poročilu ugotavljajo, da prodaja v e-trgovini zaenkrat doživlja le majhen upad. To kaže, da je sektor digitalne trgovine postal nenadomestljiv in zelo odporen.

Poleg tega je industrija spletnih storitev, kot so: e-turizem, dogodki in prodaja vstopnic, v zadnjem letu vztrajno okrevala.

"Maloprodajni in veleprodajni sektor sta v fazi pomembnih preobrazb, da bi trg postal bolj digitalen, trajnosten in pritegnil. Ocenjujemo, da bodo morala podjetja do leta 2030 podvojiti svoje naložbe, da bi uspešno dosegla to preobrazbo," je dejala Christel Delberghe, generalna direktorica EuroCommerca.

Glede na to poročilo je Zahodna Evropa daleč najmočnejša regija v smislu B2C e-trgovinskega prometa, saj ima 63 odstotkov celotnega prometa za leto 2021. Na drugem mestu je Južna Evropa s samo 16 odstotki celotnega prometa, medtem ko sta Srednja in Severna Evropa na tretjem in četrtem mestu (10 % in 9 %), Vzhodna Evropa (2 %) pa na zadnjem mestu.
 
 

Nazaj
 
 
 
 
back to top