IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Velika Britanija: Poraba za valentinovo ocenjena na 815 milijonov evrov

14.02.2018
Poraba kupcev na današnji dan zaljubljenih naj bi dosegla 726 milijonov funtov (815 milijonov evrov), kar je za 39 milijonov več od lanskoletnega zneska, sporoča marketinška agencija Savyy.
 
 
Študija podjetja je razkrila, da 39 odstotkov kupcev za valentinovo zapravlja več, kot običajno, 55 odstotkov pa jih je v anketi dejalo, da darilo za ta poseben dan skrbno načrtujejo že vnaprej. Nekaj več kot polovica (56 odstotkov) Britancev darilo za valentinovo kupi prek spleta.
 
Dekleta so v 30 odstotkih primerov potrdila, da so njihovo najljubše darilo 14. februarja rože, sledijo kartice z voščili ali kosilo/večerja v restavraciji (oboje 28 odstotkov), zanimivo pa je 26 odstotkov moških potrdilo, da si za valentinovo želi čokolado. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top