IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.04.2018 || Odprtje trgovine Mlinotest v Dolnji Košani  |  Zagrebška pivovarna ima dve novi direktorici  |   Mlekarna Celeia v večinski lasti kmetov  |  Danes otvoritev dm-a v Šempetru   |  Magnit odprl še 275 trgovin, skok prodaje za 8 %  |  Podravka z najboljšim prvim četrtletjem doslej  |  Čizmić: "Mercator uspešnejši kot pred enim letom"  |   Mercata je ekskluzivni dobavitelj blagovne znamke Nestea  |  Beiersdorf z novo finančno direktorico  |  MD vlaga milijardo evrov v nove objekte in distribucijski center  |  S Hoferjem zbranih 28 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |   Dvoštevilčna rast večine poslovnih segmentov Atlantic Grupe  |  Vlada razrešuje direktorja AVK Matvoza  |  Trgovine bodo med prazniki (večinoma) zaprte  |  Coca-Cola v prvem četrtletju z rastjo dobička  |   Gorenjka v ospredju Festivala čokolade v Radovljici (VIDEO)  |  Nadzorniki Mercatorja danes o lanskem poslovanju  |  ZANIMIVOST: Roboti tudi za solato...(VIDEO)  |  Amazon prodajo živil povečal za 50 odstotkov  |  Marko Abramović novi generalni direktor podjetja Sojaprotein  |   ||
   

Velika Britanija: Poraba za valentinovo ocenjena na 815 milijonov evrov

14.02.2018
Poraba kupcev na današnji dan zaljubljenih naj bi dosegla 726 milijonov funtov (815 milijonov evrov), kar je za 39 milijonov več od lanskoletnega zneska, sporoča marketinška agencija Savyy.
 
 
Študija podjetja je razkrila, da 39 odstotkov kupcev za valentinovo zapravlja več, kot običajno, 55 odstotkov pa jih je v anketi dejalo, da darilo za ta poseben dan skrbno načrtujejo že vnaprej. Nekaj več kot polovica (56 odstotkov) Britancev darilo za valentinovo kupi prek spleta.
 
Dekleta so v 30 odstotkih primerov potrdila, da so njihovo najljubše darilo 14. februarja rože, sledijo kartice z voščili ali kosilo/večerja v restavraciji (oboje 28 odstotkov), zanimivo pa je 26 odstotkov moških potrdilo, da si za valentinovo želi čokolado. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top