IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

Velika Britanija: Poraba za valentinovo ocenjena na 815 milijonov evrov

14.02.2018
Poraba kupcev na današnji dan zaljubljenih naj bi dosegla 726 milijonov funtov (815 milijonov evrov), kar je za 39 milijonov več od lanskoletnega zneska, sporoča marketinška agencija Savyy.
 
 
Študija podjetja je razkrila, da 39 odstotkov kupcev za valentinovo zapravlja več, kot običajno, 55 odstotkov pa jih je v anketi dejalo, da darilo za ta poseben dan skrbno načrtujejo že vnaprej. Nekaj več kot polovica (56 odstotkov) Britancev darilo za valentinovo kupi prek spleta.
 
Dekleta so v 30 odstotkih primerov potrdila, da so njihovo najljubše darilo 14. februarja rože, sledijo kartice z voščili ali kosilo/večerja v restavraciji (oboje 28 odstotkov), zanimivo pa je 26 odstotkov moških potrdilo, da si za valentinovo želi čokolado. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top