IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Slovenija: Pomembno tudi oglaševanje za potrošnike nad 45 let

19.09.2016
Na demografsko skupino potrošnikov nad 50 let pri načrtovanju oglaševalskih in prodajnih aktivnosti mnogi pogosto pozabljajo, a pozor − rezultati raziskav kažejo, da ima ta generacija pomemben vpliv na različne sektorje, med drugim tudi na področje uporabe spleta in spletnega nakupovanja. Poimenujemo jih lahko tudi kot digitalne imigrante, ki so odraščali brez interneta, a so zaradi priročnosti sčasoma prevzeli spletno tehnologijo.
 
 
Na portalu sMind so pred kratkim objavili članek o tem, na katere starostne skupine se morajo osredotočiti spletni trgovci. Podatki raziskave Shopper’s Mind 2015 so pokazali, da so potrošniki od 25 do 35 let glavna ciljna skupina, vendar pa je v skupini 45 do 84 let delež posameznikov, ki že imajo izkušnjo s spletnim nakupovanjem, presenetljivo visok glede na splošno prepričanje in znaša čez 70 %. Od teh jih vsaj en nakup mesečno opravi že slaba petina, enak odstotek jih nakupuje redno, občasno več kot tretjina.
 
Te podatke potrjuje tudi nedavna raziskava Konsumbarometer 2016, ki je v izvedbi nemškega podjetja Commerz Finanz zajela več kot 10.000 potrošnikov iz 13 držav Evropske unije. Pokazala je, da demografska skupina nad 50 let predstavlja zelo aktivne in digitalno ozaveščene potrošnike.
 
 
V EU je trenutno okrog 150 milijonov potrošnikov, starih med 50 in 75 let, in v številnih blagovnih skupinah je že skoraj polovica kupcev stara nad 50 let. Podatki omenjene raziskave razkrivajo tudi nekatere specifike nakupnega vedenja v tej demografski skupini. Zanimiv podatek je, da ne nakupujejo spontano, temveč v nakupnem procesu intenzivno iščejo relevantne podatke na spletu.
 
Pri tem jih tri četrtine brska na spletnih straneh ponudnikov, dobra polovica jih prebere mnenja in izkušnje drugih kupcev, več kot 60 % pa jih uporablja portale za primerjavo ponudb in cen.Tudi raziskava Shopper’s Mind 2015 podobno kaže, da so digitalni imigranti zelo naklonjeni raziskovanju na spletu, predvsem primerjavi ponudb – portale za primerjalno nakupovanje jih uporablja skoraj 40 % več kot v starosti 25 do 34 let.
 
V podjetju Commerz Finanz ugotavljajo še, da imajo potrošniki nad 50 let več časa za nakupovanje in višjo kupno moč, poleg tega tudi več časa porabijo za gledanje televizije in brskanje po spletu − kar 27 ur tedensko!
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top