IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Hrvaška: Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go

18.06.2018
Na podelitvi nagrad za najboljšo embalažo hrvaškega trga CROPAK in embalaže v regiji REGPAK, je Podravka po ocenah strokovne žirije osvojila nagrado CROPAK za embalažo Dolcela Cake2Go serije izdelkov v kategoriji "Embalaža hrvaškega porekla/serije".
 
 
 
Z osvojitvijo te nagrade je Podravka osvojila tudi neposredno nominacijo za World Star Packaging Award 2019. Natečaj CROPAK je bil sicer ustvarjen zato, da izpostavi pomembnost in korist embalaže, kot ključnega sredstva zaščite, promocije ter identifikacije izdelka ter motiviranja proizvajalca ter porabnika embalaže k razširitvi tehničnih, tehnoloških in kvalitativnih meja pri zasnovi pakiranja.
 
Ob prevzemu nagrade je direktorica službe za embalažo in design v Podravki, Renata Tomerlin dejala: "Podravka nenehno zna prepoznati in spremljati trende v embalaži ter embalažnih materialih na globalni ravni, poleg tega pa uspešno povezuje privlačen, prepoznaven design naših blagovnih znamk z ostalimi funkcionalnimi lastnostmi in predvsem varnosti izdelka."
 
"Ta nagrada dokazuje, da je stroka tudi letos znala prepoznati naša vlaganja v segment embalaže, na kar smo zelo ponosni in nam jasno daje zagon za nove inovacije, pomembna pa nam je tudi skrb za ekološki vpliv embalaže in možnosti recikliranja oziroma ponovne uporabe," dodaja Tomerlinova.

Nazaj
 


 
 
 
back to top