IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

Hrvaška: Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go

18.06.2018
Na podelitvi nagrad za najboljšo embalažo hrvaškega trga CROPAK in embalaže v regiji REGPAK, je Podravka po ocenah strokovne žirije osvojila nagrado CROPAK za embalažo Dolcela Cake2Go serije izdelkov v kategoriji "Embalaža hrvaškega porekla/serije".
 
 
 
Z osvojitvijo te nagrade je Podravka osvojila tudi neposredno nominacijo za World Star Packaging Award 2019. Natečaj CROPAK je bil sicer ustvarjen zato, da izpostavi pomembnost in korist embalaže, kot ključnega sredstva zaščite, promocije ter identifikacije izdelka ter motiviranja proizvajalca ter porabnika embalaže k razširitvi tehničnih, tehnoloških in kvalitativnih meja pri zasnovi pakiranja.
 
Ob prevzemu nagrade je direktorica službe za embalažo in design v Podravki, Renata Tomerlin dejala: "Podravka nenehno zna prepoznati in spremljati trende v embalaži ter embalažnih materialih na globalni ravni, poleg tega pa uspešno povezuje privlačen, prepoznaven design naših blagovnih znamk z ostalimi funkcionalnimi lastnostmi in predvsem varnosti izdelka."
 
"Ta nagrada dokazuje, da je stroka tudi letos znala prepoznati naša vlaganja v segment embalaže, na kar smo zelo ponosni in nam jasno daje zagon za nove inovacije, pomembna pa nam je tudi skrb za ekološki vpliv embalaže in možnosti recikliranja oziroma ponovne uporabe," dodaja Tomerlinova.

Nazaj
 


 
 
 
back to top