IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

Hrvaška: Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go

18.06.2018
Na podelitvi nagrad za najboljšo embalažo hrvaškega trga CROPAK in embalaže v regiji REGPAK, je Podravka po ocenah strokovne žirije osvojila nagrado CROPAK za embalažo Dolcela Cake2Go serije izdelkov v kategoriji "Embalaža hrvaškega porekla/serije".
 
 
 
Z osvojitvijo te nagrade je Podravka osvojila tudi neposredno nominacijo za World Star Packaging Award 2019. Natečaj CROPAK je bil sicer ustvarjen zato, da izpostavi pomembnost in korist embalaže, kot ključnega sredstva zaščite, promocije ter identifikacije izdelka ter motiviranja proizvajalca ter porabnika embalaže k razširitvi tehničnih, tehnoloških in kvalitativnih meja pri zasnovi pakiranja.
 
Ob prevzemu nagrade je direktorica službe za embalažo in design v Podravki, Renata Tomerlin dejala: "Podravka nenehno zna prepoznati in spremljati trende v embalaži ter embalažnih materialih na globalni ravni, poleg tega pa uspešno povezuje privlačen, prepoznaven design naših blagovnih znamk z ostalimi funkcionalnimi lastnostmi in predvsem varnosti izdelka."
 
"Ta nagrada dokazuje, da je stroka tudi letos znala prepoznati naša vlaganja v segment embalaže, na kar smo zelo ponosni in nam jasno daje zagon za nove inovacije, pomembna pa nam je tudi skrb za ekološki vpliv embalaže in možnosti recikliranja oziroma ponovne uporabe," dodaja Tomerlinova.

Nazaj
 


 
 
 
back to top