IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Hrvaška: Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go

18.06.2018
Na podelitvi nagrad za najboljšo embalažo hrvaškega trga CROPAK in embalaže v regiji REGPAK, je Podravka po ocenah strokovne žirije osvojila nagrado CROPAK za embalažo Dolcela Cake2Go serije izdelkov v kategoriji "Embalaža hrvaškega porekla/serije".
 
 
 
Z osvojitvijo te nagrade je Podravka osvojila tudi neposredno nominacijo za World Star Packaging Award 2019. Natečaj CROPAK je bil sicer ustvarjen zato, da izpostavi pomembnost in korist embalaže, kot ključnega sredstva zaščite, promocije ter identifikacije izdelka ter motiviranja proizvajalca ter porabnika embalaže k razširitvi tehničnih, tehnoloških in kvalitativnih meja pri zasnovi pakiranja.
 
Ob prevzemu nagrade je direktorica službe za embalažo in design v Podravki, Renata Tomerlin dejala: "Podravka nenehno zna prepoznati in spremljati trende v embalaži ter embalažnih materialih na globalni ravni, poleg tega pa uspešno povezuje privlačen, prepoznaven design naših blagovnih znamk z ostalimi funkcionalnimi lastnostmi in predvsem varnosti izdelka."
 
"Ta nagrada dokazuje, da je stroka tudi letos znala prepoznati naša vlaganja v segment embalaže, na kar smo zelo ponosni in nam jasno daje zagon za nove inovacije, pomembna pa nam je tudi skrb za ekološki vpliv embalaže in možnosti recikliranja oziroma ponovne uporabe," dodaja Tomerlinova.

Nazaj
 


 
 
 
back to top