IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

Hrvaška: Podravka z rekordnim neto dobičkom 80,1 milijonov kun

01.05.2019
Podravka je v primerjavi z enakim obdobjem lani dosegla dobiček, ki je višji za 14,8 odstotka ali 10,3 milijona kun.
 
 
Podravka je v prvem trimesečju dosegla neto dobiček 80,1 milijona kun, največ v svoji zgodovini. Iz koprivniškega podjetja so sporočili, da so prvič v tem času od prodaje presegli milijardo kun.
 
Neto dobiček Podravke predstavlja rast zaradi odlične prodaje, saj so dobili omenjenih 1,02 milijarde kun, kar predstavlja rast za 28,6 milijona kun ali 2,9 odstotka. To je rezultat porasta prihodkov obeh poslovnih segmentov, Prehrane in Farmaceutike, pri čemer je več dohodkov prišlo od prehrambnega segmenta.
 
Prehrana je dosegla prihodek od prodaje 815,5 milijona kun, kar je za 25,7 milijona preseglo lansko obdobje, Farmaceutika pa je dosegla 201,9 milijona kun prihodkov od prodaje, kar pomeni rast za 2,9 milijona kun. Ko gre za realizacijo prihodkov od prodaje po regijah, je najbolj vreden relativni porast v Zahodni Evropi in prekooceanskih regijah za 6,8 odstotka na 118,8 milijona kun ter Vzhodni Evropi za 4,8 odstotka na 65,4 milijona kun.
 
Regija Adria, ki je najbolj pomembna v poslovanju te Skupine je dosegla rast prihodkov od prodaje za 3,7 odstotka na 703,5 milijona kun. "Usmeritev uprave v nadaljevanju leta bo šla na tradicionalne trge, ker je Podravka etablirani proizvajalec, na vlaganje v nadaljnji razvoj lastnih blagovnih znamk in inoviranje izdelkov ter na nadaljnje učinkovito upravljanje s stroški,” so javili.

Nazaj
 


 
 
 
back to top