IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.07.2019 || Opazno se je (za 3,4 centa) podražil bencin  |  ZANIMIVOST: Jutri FURS prodaja pivo  |  Facebooku kazen pet milijard dolarjev   |  Campbell piškote Kelsen za 266 milijonov EUR prodal Ferreru  |  ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona  |  AB InBev preklical uvrstitev Budweiserja na hongkonško borzo  |  Spar vstopil na trg Kosova najprej v Prištini  |  Potencial stročnic za razvoj novih živil  |  V Sneberjah raste uspešna mlada mlekarna  |  Deželna banka začela prodajni postopek Semenarne Ljubljana  |  Hofer bencinsko črpalko pripravlja tudi na Pobrežju  |  ZANIMIVOST: "Boba" Živojinović z vinom cilja na trga ZDA in Kitajske  |  Konzum odprl novo trgovino v Doboju  |  Na leto se nabere za 800.000 olimpijskih bazenov smeti  |  NA KRATKO: Od vsepovsod...  |  Nova vas gosti 8. Praznik vina in česna  |  Tuševih novih 500 morskih otroških nasmehov  |  Cm odprl prodajalno na sarajevski Ferhadiji  |  V Baru bo zrasla državna Hiša oljk  |  Večina Hrvatov plačuje s karticami, 17 % vsak dan tudi brezkontaktno  |   ||
   

Hrvaška: Podravka z rekordnim neto dobičkom 80,1 milijonov kun

01.05.2019
Podravka je v primerjavi z enakim obdobjem lani dosegla dobiček, ki je višji za 14,8 odstotka ali 10,3 milijona kun.
 
 
Podravka je v prvem trimesečju dosegla neto dobiček 80,1 milijona kun, največ v svoji zgodovini. Iz koprivniškega podjetja so sporočili, da so prvič v tem času od prodaje presegli milijardo kun.
 
Neto dobiček Podravke predstavlja rast zaradi odlične prodaje, saj so dobili omenjenih 1,02 milijarde kun, kar predstavlja rast za 28,6 milijona kun ali 2,9 odstotka. To je rezultat porasta prihodkov obeh poslovnih segmentov, Prehrane in Farmaceutike, pri čemer je več dohodkov prišlo od prehrambnega segmenta.
 
Prehrana je dosegla prihodek od prodaje 815,5 milijona kun, kar je za 25,7 milijona preseglo lansko obdobje, Farmaceutika pa je dosegla 201,9 milijona kun prihodkov od prodaje, kar pomeni rast za 2,9 milijona kun. Ko gre za realizacijo prihodkov od prodaje po regijah, je najbolj vreden relativni porast v Zahodni Evropi in prekooceanskih regijah za 6,8 odstotka na 118,8 milijona kun ter Vzhodni Evropi za 4,8 odstotka na 65,4 milijona kun.
 
Regija Adria, ki je najbolj pomembna v poslovanju te Skupine je dosegla rast prihodkov od prodaje za 3,7 odstotka na 703,5 milijona kun. "Usmeritev uprave v nadaljevanju leta bo šla na tradicionalne trge, ker je Podravka etablirani proizvajalec, na vlaganje v nadaljnji razvoj lastnih blagovnih znamk in inoviranje izdelkov ter na nadaljnje učinkovito upravljanje s stroški,” so javili.

Nazaj
 


 
 
 
back to top