IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Sobota, 25.06.2022 | || | || |
Slovenija/regija: Podjetje Rastoder praznuje 30-letnico delovanja28.05.2022
Družinsko podjetje Rastoder, znano po blagovni znamki banan Derby, konec maja praznuje 30 let od ustanovitve. Njegov ustanovitelj in lastnik Izet Rastoder ob tem pravi, da je podjetje doživelo različna gospodarska obdobja, jih uspešno prebrodilo in optimistično strmi v prihodnost.
![]() ![]() Podjetje se je, kot so navedli v sporočilu za javnost, prvotno ukvarjalo s kavo, transportnimi storitvami in težko mehanizacijo za območje Jugoslavije, nato pa se je prestrukturiralo v distribucijo banan. Trenutno se po njihovih navedbah uvršča med šest največjih svetovnih distributerjev banan, v Evropi pa velja za drugo največje.
V podjetju izpostavljajo dve prelomnici - leto 2006, ko je nastala znamka Derby, in leto 2013, ko je bil dokončan eden največjih evropskih distribucijskih centrov na Letališki cesti v Ljubljani.
"Smo družinsko podjetje in v vseh teh letih smo uspešno prebrodili vse prepreke, ki so nam prišle naproti. Ključ uspeha je zaupanje v družino in ekipo. To je posebnost našega podjetja, saj dihamo z njim," je prepričan direktor.
Skupina Rastoder, ki je imela lani dobrih 500 zaposlenih, trenutno šteje trinajst podjetij, med katerimi je tudi Spektra Invest, v sklopu katere raste 21-nadstropna stanovanjska stolpnica Spektra. "Ljubljana je stanovanjsko podhranjena, tako smo se lotili projekta Spektra. Gradnja, kljub zaostrenim okoliščinam, poteka znotraj planov in tudi prodaja je uspešna. Ponosni smo, da bomo zgradili najvišjo stanovanjsko stolpnico v Sloveniji," o projektu pravi Izet Rastoder.
Kazalci podjetja rastejo. Nerevidirani prihodki skupine so se lani na medletni ravni povečali za več kot 20 odstotkov, medtem ko se je kazalnik uspešnosti EBIDA lani glede na leto prej skoraj podvojil, so zapisali in dodali, da so tudi letošnji kazalci vzpodbudni, čeprav svetovne geopolitične razmere še najbolj vplivajo na logistiko in neredne dostave.
"Zagotovo bi bile napovedi za naprej lažje v bolj stabilnih časih, a kljub vsem zunanjim dejavnikom ostaja eno dejstvo - banana je še vedno eden najbolj priljubljenih sadežev na svetu. Še naprej bomo skrbeli za kakovostno sadje in učinkovito distribucijo, da bodo letošnji plani presegli lanske," pa o prihodnosti pravi direktor.
Nazaj
|
|
|