IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 17.08.2019 || Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |  Walmartu gre še naprej odlično  |  Kitajska vrača "udarce" ZDA   |  Danes se začenja SFF pod pokroviteljstvom Atlantic Grupe  |  Septembra 13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Po 2. juliju 2021 brez (odvečne) plastike  |  Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička  |  Pivara Skopje lani ustvarila 15,6 milijona EUR dobička  |  Dopolnjen pravilnik o kakovosti medice in peneče medice  |  Spar odprl prvi supermarket v Ludbregu  |  Izdelki Mercatorja "Minute" že četrto leto zapored z Agrinimi odličji   |  Deležniki z Zajcem dorekli spremembe glede odstrela volka  |  ZANIMIVOST: Dobrodelni "pasji" hotel s posebno ponudbo penine (VIDEO)  |  Prepoved uvoza svinjine iz Srbije   |  Filip Flisar v sodelovanje z blagovno znamko Argeta (VIDEO)  |  Jutri zaradi praznika zaprtih večina trgovin  |   ||
   

Slovenija: Podjetje Pivka Perutninarstvo prenovilo spletno stran

01.07.2019
Podjetje Pivka perutninarstvo d. d. vabi k ogledu nove spletne strani, ki daje ideje za zdrave kulinarične užitke in vabi k ustvarjanju novih spominov.  Na mize družin prinaša lahkotne okuse druženja ter zagotovljeno varnost. 
 
 
Potrošniki zaupajo Pivkini kakovosti že 60 let in dobro poznajo piščančje meso ter barjene izdelke Pivka in Njami lokalnega porekla in višje kakovosti. Znano je, da se najboljši okusi začnejo z najboljšo izbiro.  Ker je želja aktivnih potrošnikov, da so obroki tudi hitro pripravljeni, Pivka perutninarstvo nudi vse več "ready to eat" izdelkov, pa tudi že pripravljenega mesa in izdelkov, ki pa morajo biti prav tako vrhunske kakovosti.  
 
Na novi spletni strani Pivke lahko obiskovalci najdejo namige za enostavno in varno pripravo hrane, kar je dodatna vrednost ponudbe. Kulinarični triki na sodobno zasnovani strani vabijo k raziskovanju. Spletna stran je timski projekt, v katerem je sodelovala širša ekipa marketinga ter informatike.
 
Za podporo pri digitalni strategiji ter izvedbo je poskrbela agencija Optiweb. Prvič je stopila na plano v slovenskem jeziku, nadgrajevali pa jo bodo tudi v tujih jezikovnih različicah. Rasta bo ob boku vseh njihovih aktivnostih na trgu, z novo razvitimi izdelki in idejami za njihovo pripravo. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top