IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || 14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Med desetimi največjimi onesnaževalci s plastiko so...  |  V Intersparu Citypark odprli prvi Odori Refil avtomat za čistila  |  Odprli drugo Lidlovo trgovino v Varaždinu  |  Podnebne spremembe bi do leta 2050 lahko povzročile za 7900 milijard dolarjev škode  |  22. Slovenski festival vin presegel pričakovanja   |  Gorenje prodalo Tiki v Stari Pazovi Švedom  |  Zmagovalci izbora "Spletni trgovec leta 2019" so...  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |   ||
   

Slovenija: Podjetje Pivka Perutninarstvo prenovilo spletno stran

01.07.2019
Podjetje Pivka perutninarstvo d. d. vabi k ogledu nove spletne strani, ki daje ideje za zdrave kulinarične užitke in vabi k ustvarjanju novih spominov.  Na mize družin prinaša lahkotne okuse druženja ter zagotovljeno varnost. 
 
 
Potrošniki zaupajo Pivkini kakovosti že 60 let in dobro poznajo piščančje meso ter barjene izdelke Pivka in Njami lokalnega porekla in višje kakovosti. Znano je, da se najboljši okusi začnejo z najboljšo izbiro.  Ker je želja aktivnih potrošnikov, da so obroki tudi hitro pripravljeni, Pivka perutninarstvo nudi vse več "ready to eat" izdelkov, pa tudi že pripravljenega mesa in izdelkov, ki pa morajo biti prav tako vrhunske kakovosti.  
 
Na novi spletni strani Pivke lahko obiskovalci najdejo namige za enostavno in varno pripravo hrane, kar je dodatna vrednost ponudbe. Kulinarični triki na sodobno zasnovani strani vabijo k raziskovanju. Spletna stran je timski projekt, v katerem je sodelovala širša ekipa marketinga ter informatike.
 
Za podporo pri digitalni strategiji ter izvedbo je poskrbela agencija Optiweb. Prvič je stopila na plano v slovenskem jeziku, nadgrajevali pa jo bodo tudi v tujih jezikovnih različicah. Rasta bo ob boku vseh njihovih aktivnostih na trgu, z novo razvitimi izdelki in idejami za njihovo pripravo. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top