IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Slovenija: Podeljene nagrade Prizma na SKOJ-u

16.05.2018
Na letošnji 21. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi so že 18. zapored podelili nagrade Prizma, nacionalne strokovne nagrade, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. 
 
Hotel Slovenija te dni v Portorožu gosti 21. Slovensko konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ), kjer so se zopet zbrali domači in mednarodni strokovnjaki na področju komuniciranja.
 
Rdeča nit tokratne dvodnevne strokovne konference so izzivi sprememb, ki nam jih prinaša prihodnost. Zaključni večer uvodnega dne SKOJ-a je bil odet v barve praznovanj, saj so Prizme podelili najboljšim komunikacijskim primerov preteklega leta.
 
Med vsemi štirinajstimi prijavljenimi programi so letos nagrade podelili v šestih kategorijah: programi internega komuniciranja, celoviti komunikacijski programi, programi upravljanja sprememb, specifični komunikacijski programi, programi družbene odgovornosti ter neprofitne kampanje in uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev, ob tem pa je bila podeljena tudi posebna nagrada za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost. 

Nagrado Prizma je v programu internega komuniciranja za projekt Od Si.mobila do A1 Slovenija prejel A1 Slovenija d.d., v kategoriji celoviti komunikacijski programi si je Luka Koper d.d nagrado prisvojila za projekt 6 X 60, v programu upravljanja sprememb pa je nagrado s seboj domov odnesel Propiar, družba za strateško komuniciranje d.o.o., in sicer za ohranjanje javne podobe vrhunskega športnika v krizni okoliščini.
 
V kategoriji specifični komunikacijski programi so si Prizmo prislužili v oglaševalski agenciji Luna TBWA, d.o.o. za projekt Heroji furajo v pižamah. Pristop d.o.o. je nagrado za #ZA ženske v znanosti prevzel v kategoriji družbene odgovornosti, v programu uporabe komunikacijskih veščin, orodij in medijev pa je slavil Propiar, družba za strateško komunicranje d.o.o. za projekt Od 0 do 2.864. Kot omenjeno, so tudi letos podelili posebno nagrado za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost – to odličje so osvojili heroji, ki furajo v pižamah oglaševalske agencije Luna TBWA, d.o.o.

Na letošnjem SKOJ-u so inovativne rešitve na področju komuniciranja iskali tudi mladi komunikatorji, ki so sodelovali v študentskem natečaju "Inkubator PRiložnosti 2018".
 
Med prijavljenimi komunikacijskimi programi je strokovno žirijo najbolj prepričala komunikacijska rešitev "Pr(a)vi prijatelj, ko ga potrebujem", s katero si je Neža Hrovat prislužila zmago na drugem natečaju za mlade komunikatorje. 

Na letošnji konferenci bo na oder stopilo več kot 30 priznanih domačih in tujih praktikov ter akademikov s področja odnosov z javnostmi, udeleženci pa bodo podrobneje spoznali, da je pripravljenost na izzive sprememb, ki jim jih prinaša prihodnost, komunikatorjeva komunikacijska kondicija, ki je ključna  za upravljanje in krepitev ugleda ter nujna, da v prelomnih trenutkih učinkovito komunicirajo in sooblikujejo spremembe.
 
Na prvi konferenčni dan, so udeleženci že spoznali kako morajo podjetja nastopiti kot privlačen delodajalec ter kako ustvariti prijetno delovno okolje, kjer se zaposleni počutijo prijetno in ki privablja ter zadržuje talente. Kot glavni govorec je nastopil Michael Nord, vodilni norveški svetovalec globalnega komunikacijskega podjetja Fifth Business, ki je spregovoril o prepoznavanju vplivnežev v organizacijah.
 
Danes pa bodo ugotovili, katere veščine so pomembne, kadar se znajdejo v krizi in kako se spoprijeti s težavami in kar je najpomembneje – iz njih stopili še močnejši. Glavni govorec zaključnega dne bo Igor Samobor, ravnatelj SNG Drama Ljubljana, ki bo razkril drame v dramah in v Drami, za popotnico do naslednjega SKOJ-a pa bosta Katja Krasko Štebljaj, vodja službe za odnose z javnostmi v družbi ELES, in Maja Golob, soustanoviteljica agencije Spago namenili še nekaj besed temu, da je včasih treba sebe postaviti na prvo mesto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top