IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

ZDA: Pod okriljem Coca-Cole športna energijska pijača BodyArmor

12.11.2021
Ameriški velikan Coca-Cola je 1.novembra, natanko ob 8.24 (številki ure nista naključni, ker predstavljata tisti, ki ju je na dresih nosil lani preminuli košarkar Kobe Bryant) prevzel znamko športnih energijskih pijač BodyArmor.

Prevzem podjetja, v katerem je imela Coca-Cola pred tem 30-odstotni delež, je dosegel 8 milijard dolarjev.

Coca-Cola je uspela tudi od nekaj znanih športnih imen, odkupiti preostalih 70 odstotkov delnic družbe BodyArmor.

BodyArmor je bil ustanovljen leta 2011, eden prvih vlagateljev pa je bil ravno omenjeni košarkarski zvezdnik Kobe Bryant, ki je leta 2020 umrl v helikopterski nesreči. V podjetje je investiral šest milijonov dolarjev, njegovim dedičem pa je šlo ob prodaji po poročanju Wall Street Journala  400 milijonov.

BodyArmor sicer na trgu konkurira z velikanom Gatorade. Ta je v lasti PepsiCo, ki velja za največjega konkurenta Coca-Cole.

V podjetju BodyArmor pričakujejo, da bodo letos dosegli 1,4 milijarde evrov prihodkov od prodaje, navaja AF

Nazaj
 
 
 
 
back to top