IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Svet: Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?

23.08.2019
V svetu trgovcev z dobrinami široke porabe se je skozi leta zakoreninila navada, da ima vsako živilo na embalaži podatek o tem, kakšna je njena prehranska vrednost, s čimer sporoča svoje nutricionistične lastnosti. Določeni trgovci čutijo potrebo po dodatnih informacijah.
 
 
Izdelkom bi nekateri trgovci kmalu utegnili poleg prehranskih podatkov dodali nalepko, ki bi sporočala ekološki odtis, torej kakšno količino CO2 je proizvajalec porabil, da je pridelal posamezen izdelek. Etiketa bi bila seveda namenjena zlasti ekološko ozaveščenim kupcem, ki so trajnostno naravnani.
 
Sliši se zanimivo, a je praksa pokazala, da je tovrstna ideja težko izvedljiva, saj je poraba toplogrednih plinov dokaj težko izmerljiva. Tak načrt je imel britanski vodilni trgovec Tesco, a nato projekt opustil, ker - kot pravijo - "je bilo merjenje točnih številk izpustov preveč zapleteno", poleg tega pa ostlai trgovci ideji niso želeli slediti.
 
Ne samo, da je merjenje toplogrednih plinov zapleteno. Trgovci bi za to porabili tudi precej denarnih sredstev, zato je vprašanje, kdaj bo tovrstna praksa široko sprejeto ravnanje pri vseh pomembnih svetovnih trgovcih.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top