IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Svet: Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?

23.08.2019
V svetu trgovcev z dobrinami široke porabe se je skozi leta zakoreninila navada, da ima vsako živilo na embalaži podatek o tem, kakšna je njena prehranska vrednost, s čimer sporoča svoje nutricionistične lastnosti. Določeni trgovci čutijo potrebo po dodatnih informacijah.
 
 
Izdelkom bi nekateri trgovci kmalu utegnili poleg prehranskih podatkov dodali nalepko, ki bi sporočala ekološki odtis, torej kakšno količino CO2 je proizvajalec porabil, da je pridelal posamezen izdelek. Etiketa bi bila seveda namenjena zlasti ekološko ozaveščenim kupcem, ki so trajnostno naravnani.
 
Sliši se zanimivo, a je praksa pokazala, da je tovrstna ideja težko izvedljiva, saj je poraba toplogrednih plinov dokaj težko izmerljiva. Tak načrt je imel britanski vodilni trgovec Tesco, a nato projekt opustil, ker - kot pravijo - "je bilo merjenje točnih številk izpustov preveč zapleteno", poleg tega pa ostlai trgovci ideji niso želeli slediti.
 
Ne samo, da je merjenje toplogrednih plinov zapleteno. Trgovci bi za to porabili tudi precej denarnih sredstev, zato je vprašanje, kdaj bo tovrstna praksa široko sprejeto ravnanje pri vseh pomembnih svetovnih trgovcih.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top