IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Slovenija: Plenarni del Dnevov slovenskega turizma posvečen doseganju višje cene v hotelih

10.10.2018
V Portorožu so se končali Dnevi slovenskega turizma, vsakoletni najpomembnejši strokovni dogodek te panoge. Včeraj se je odvil plenarni del, posvečen doseganju višje cene v slovenskih hotelih. 

V okviru Slovenskega turističnega foruma v Portorožu je danes potekala tudi razprava o tem, kako v slovenskem turizmu doseči višjo vrednost oz. višje cene. Sogovorniki so opozorili na nekatere ključne pomanjkljivosti, kot je denimo hotelska infrastruktura. A niti ne gre posploševati, saj nekateri ponudniki že dosegajo visoke dodane vrednosti.
 
Gospodarski minister Zdravko Počivalšek je udeležencem Dnevov slovenskega turizma predstavil realizacijo strategije trajnostne rasti slovenskega turizma za obdobje 2017-2021, predsednik Turistično gostinske zbornice Slovenije Andrej Prebil pa je spregovoril o pogledu zbornice na povečanje dodane vrednosti v slovenskem turističnem gospodarstvu. Kako se Slovenija odreže kot destinacija za petzvezdična doživetja, je povedala direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak.
 
"Poslovanje turističnega gospodarstva se izboljšuje, panoga je po letih izgub znova na zeleni veji. A prihodki na razpoložljivo sobo so še vedno prenizki, saj komaj presegajo tiste izpred desetih let," je na Dnevih slovenskega turizma izpostavil minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Počivalšek.
                         
Hoteli za doseganje višje dodane vrednosti potrebujejo investicije in inovativno ponudbo, pomembno vlogo pa igrajo tudi kadri. Predsednik Turistično gostinske zbornice Slovenije Prebil je opozoril, da v gostinstvu dodana vrednost na zaposlenega dosega le 28.000 evrov, kar je 65 odstotkov tiste v celotnem slovenskem gospodarstvu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top