IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.10.2018 || P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |   Še štirje dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Slovenija: Plenarni del Dnevov slovenskega turizma posvečen doseganju višje cene v hotelih

10.10.2018
V Portorožu so se končali Dnevi slovenskega turizma, vsakoletni najpomembnejši strokovni dogodek te panoge. Včeraj se je odvil plenarni del, posvečen doseganju višje cene v slovenskih hotelih. 

V okviru Slovenskega turističnega foruma v Portorožu je danes potekala tudi razprava o tem, kako v slovenskem turizmu doseči višjo vrednost oz. višje cene. Sogovorniki so opozorili na nekatere ključne pomanjkljivosti, kot je denimo hotelska infrastruktura. A niti ne gre posploševati, saj nekateri ponudniki že dosegajo visoke dodane vrednosti.
 
Gospodarski minister Zdravko Počivalšek je udeležencem Dnevov slovenskega turizma predstavil realizacijo strategije trajnostne rasti slovenskega turizma za obdobje 2017-2021, predsednik Turistično gostinske zbornice Slovenije Andrej Prebil pa je spregovoril o pogledu zbornice na povečanje dodane vrednosti v slovenskem turističnem gospodarstvu. Kako se Slovenija odreže kot destinacija za petzvezdična doživetja, je povedala direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak.
 
"Poslovanje turističnega gospodarstva se izboljšuje, panoga je po letih izgub znova na zeleni veji. A prihodki na razpoložljivo sobo so še vedno prenizki, saj komaj presegajo tiste izpred desetih let," je na Dnevih slovenskega turizma izpostavil minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Počivalšek.
                         
Hoteli za doseganje višje dodane vrednosti potrebujejo investicije in inovativno ponudbo, pomembno vlogo pa igrajo tudi kadri. Predsednik Turistično gostinske zbornice Slovenije Prebil je opozoril, da v gostinstvu dodana vrednost na zaposlenega dosega le 28.000 evrov, kar je 65 odstotkov tiste v celotnem slovenskem gospodarstvu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top