IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 17.01.2018 || Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |   ||
   

Srbija: Plazma navdušuje tudi na Viberju

11.08.2017
Plazma, ena izmed najbolj uspešnih in razpoznavnih blagovnih znamk v regiji, je leto 2017 začela z nekoliko drugačnim načinom komuniciranja s kupci. 
 
Da bi našlo skupno točko z mladimi, je podjetje Bambi, ki omenjene piškote proizvaja, zagnalo serijo sličic (stickers) za uporabo na priljubljeni aplikaciji za komuniciranje Viber.
 
Doslej si je to omejeno serijo sličic, ki sporočajo trenutno počutje, na svoj telefon naložilo že več kot 17 milijonov uporabnikov Viberja v regiji CEE. Prebivalci Srbije, Črne gore, BiH in Makedonije so tako lahko blagovno znamko Plazma spoznavali tudi prek digitalne komunikacije.
 
Pri lansiranju serije teh nalepk je podjetju Bambi pomagala marketinška agencija Communis.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top