IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |   ||
   

Srbija: Plazma navdušuje tudi na Viberju

11.08.2017
Plazma, ena izmed najbolj uspešnih in razpoznavnih blagovnih znamk v regiji, je leto 2017 začela z nekoliko drugačnim načinom komuniciranja s kupci. 
 
Da bi našlo skupno točko z mladimi, je podjetje Bambi, ki omenjene piškote proizvaja, zagnalo serijo sličic (stickers) za uporabo na priljubljeni aplikaciji za komuniciranje Viber.
 
Doslej si je to omejeno serijo sličic, ki sporočajo trenutno počutje, na svoj telefon naložilo že več kot 17 milijonov uporabnikov Viberja v regiji CEE. Prebivalci Srbije, Črne gore, BiH in Makedonije so tako lahko blagovno znamko Plazma spoznavali tudi prek digitalne komunikacije.
 
Pri lansiranju serije teh nalepk je podjetju Bambi pomagala marketinška agencija Communis.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top