IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.08.2017 || V Murski Soboti kupce navdušila nova Tuš drogerija  |  Karmen Pangos prevzela vodenje Krašcommerca  |  Europark Maribor praznuje 17 let  |  Odprtje nove trgovine KZ Agraria v Kopru  |  FrieslandCampina prodaja kategorijo sadnih sokov  |  Lidlu Slovenija znova priznanja Best Buy Award (2016/2017)  |   Heinekenova reklama, ki da misliti... (VIDEO)  |  Sberbanka pleni Agrokorjevo lastnino   |  Znani prejemniki prestižnih odličij Agre za med  |  Še 10 dni do Agre  |  Nizozemski kmetje in trgovci opozarjajo na veliko škodo zaradi afere z jajci  |  Širitev Spara  |  Todorić pripravlja tožbo proti hrvaški vladi  |  V Bitoli še drugi Žitov market   |  Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju  |  Odkupne cene mleka junija nekoliko višje  |  Bingo bi rad prevzel Konzum BiH  |  Škoda po "carinski vojni" nekaj desettisoč evrov   |  Zaradi suše trgatev letos že avgusta  |  Jutri malce višje cene goriv   |   ||
   

Srbija: Plazma navdušuje tudi na Viberju

11.08.2017
Plazma, ena izmed najbolj uspešnih in razpoznavnih blagovnih znamk v regiji, je leto 2017 začela z nekoliko drugačnim načinom komuniciranja s kupci. 
 
Da bi našlo skupno točko z mladimi, je podjetje Bambi, ki omenjene piškote proizvaja, zagnalo serijo sličic (stickers) za uporabo na priljubljeni aplikaciji za komuniciranje Viber.
 
Doslej si je to omejeno serijo sličic, ki sporočajo trenutno počutje, na svoj telefon naložilo že več kot 17 milijonov uporabnikov Viberja v regiji CEE. Prebivalci Srbije, Črne gore, BiH in Makedonije so tako lahko blagovno znamko Plazma spoznavali tudi prek digitalne komunikacije.
 
Pri lansiranju serije teh nalepk je podjetju Bambi pomagala marketinška agencija Communis.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top