IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.09.2017 || Ovadba proti odgovornim za izredno upravo v Agorkorju  |  Nestlé se bo moral znebiti nekaterih blagovnih znamk  |  V Bruslju konferenca o ukrepanju po aferi z jajci  |  Alibaba bo v širjenje logistične mreže vložila 15 milijard dolarjev  |  Čaji 1001Cvet v novi preobleki  |   3. FMCG Summit Zagreb, še tri dni se lahko prijavite po "first minute" ceni!  |  Trgatev ob 60. obletnici Kleti Brda (VIDEO)   |  Lidl Slovenija pomaga živalim v stiski  |  Tropic želi prevzeti trgovine Mercator  |  Zaradi elektronskih cigaret na sodišču  |  V petek otvoritev razširjene kranjske Qlandie  |  Hofer prvošolce pomagal obdariti s knjigo Bralne značke  |  Opolnoči spremenjene cene goriv  |  V Kranju odprta 47. trgovina Eurospin v Sloveniji  |  Regal in Imo-real podali prevzemno ponudbo za dve Panvitini družbi  |  Proizvajalci ustanovili nov konzorcij za testenine  |  Ljubitelji testenin so bolj zdravi, uživajo manj maščob (študija)  |  Ivica Todorić v blogu o tem, da lex Agrokor ni v skladu z ustavo  |  Entoni Sošić od 1. oktobra na čelu Mercatorja S  |  Srđan Zlatičanin novi generalni direktor Frikoma  |   ||
   

Srbija: Plazma navdušuje tudi na Viberju

11.08.2017
Plazma, ena izmed najbolj uspešnih in razpoznavnih blagovnih znamk v regiji, je leto 2017 začela z nekoliko drugačnim načinom komuniciranja s kupci. 
 
Da bi našlo skupno točko z mladimi, je podjetje Bambi, ki omenjene piškote proizvaja, zagnalo serijo sličic (stickers) za uporabo na priljubljeni aplikaciji za komuniciranje Viber.
 
Doslej si je to omejeno serijo sličic, ki sporočajo trenutno počutje, na svoj telefon naložilo že več kot 17 milijonov uporabnikov Viberja v regiji CEE. Prebivalci Srbije, Črne gore, BiH in Makedonije so tako lahko blagovno znamko Plazma spoznavali tudi prek digitalne komunikacije.
 
Pri lansiranju serije teh nalepk je podjetju Bambi pomagala marketinška agencija Communis.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top