IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Črna gora: Plantaže predstavile novo vino Epoha

08.12.2017
Po zaključni večerji modnega dogodka Plantaže Fashion Week Montenegro v vinski kleti Šipčanik, je podjetje Plantaže 13. Jul predstavilo nov izdelek – črno vino Epoha. 
 
Direktor prodaje in trženja Veselin Đurišić, je pozdravil goste in dejal, da so kot podjetje lani osvojili več kot 30 kolajn in priznanj, od katerih je največji zgodovinski uspeh črnogorskih vin zagotovo zlata medalja na največjem vinarskem dogodku Decanter v Londonu in Decanter v Aziji.
 
"Pokazali smo, da je Črna gora država velikih vin, da je vino naša blagovna znamka, v katero moramo verjeti, jo negovati in ščititi, saj nas bodo po njem v svetu lahko prepoznali. Plantaže bodo razvijale vinski turizem, pospeševale turistično ponudbo države in razvijale nove izdelke. Trudimo se, da bi promovirali nekatere destinacije, kot recimo Skadarsko jezero,” je zaključil Đurišić. Slogan novega vina Epoha je "Trag u vremenu” (Sled časa). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top