IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 04.07.2020 || Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |  Walmart parkirišča spreminja v kino na prostem  |  V Citypark na brezplačno sladico  |  Levica, LMŠ, SD in SAB za izredno sejo DZ na temo novele zakona o trgovini  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Vsak Evropejec letno proizvede 173 kg odpadne embalaže  |  V klavnicah zaklali v aprilu letos več konj in perutnine kot v aprilu lani  |  Conad vlaga 1,5 milijarde evrov za ohranitev 1. mesta (po tržnem deležu)  |  Na družinskih kmetijah vedno manj zakola prašičev   |  V Beogradu zaradi epidemije znova uvajajo stroge zaščitne ukrepe  |  Fructal na sejmu Agra prejel tri šampione kakovosti in 22 medalj  |  Uprava za varno hrano rejce opozarja na nevarnost afriške prašičje kuge  |  Equa z novo znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma - Equacare  |   KZ Trebnje - Krka bo kot "združena" zadruga veliko močnejša  |  V Mlinotestu pripravljeni na dogovor o ceni odkupa žita  |  Hiša dobrot Bele krajine odprla svoja vrata  |  Danes Slovensko - hrvaški spletni poslovni forum in B2B  |  Cromaris v juniju ustvaril rekordno prodajo  |  Žitna letina je letos pod povprečjem  |   ||
   

Črna gora: Plantaže predstavile novo vino Epoha

08.12.2017
Po zaključni večerji modnega dogodka Plantaže Fashion Week Montenegro v vinski kleti Šipčanik, je podjetje Plantaže 13. Jul predstavilo nov izdelek – črno vino Epoha. 
 
Direktor prodaje in trženja Veselin Đurišić, je pozdravil goste in dejal, da so kot podjetje lani osvojili več kot 30 kolajn in priznanj, od katerih je največji zgodovinski uspeh črnogorskih vin zagotovo zlata medalja na največjem vinarskem dogodku Decanter v Londonu in Decanter v Aziji.
 
"Pokazali smo, da je Črna gora država velikih vin, da je vino naša blagovna znamka, v katero moramo verjeti, jo negovati in ščititi, saj nas bodo po njem v svetu lahko prepoznali. Plantaže bodo razvijale vinski turizem, pospeševale turistično ponudbo države in razvijale nove izdelke. Trudimo se, da bi promovirali nekatere destinacije, kot recimo Skadarsko jezero,” je zaključil Đurišić. Slogan novega vina Epoha je "Trag u vremenu” (Sled časa). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top