IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Črna gora: Plantaže predstavile novo vino Epoha

08.12.2017
Po zaključni večerji modnega dogodka Plantaže Fashion Week Montenegro v vinski kleti Šipčanik, je podjetje Plantaže 13. Jul predstavilo nov izdelek – črno vino Epoha. 
 
Direktor prodaje in trženja Veselin Đurišić, je pozdravil goste in dejal, da so kot podjetje lani osvojili več kot 30 kolajn in priznanj, od katerih je največji zgodovinski uspeh črnogorskih vin zagotovo zlata medalja na največjem vinarskem dogodku Decanter v Londonu in Decanter v Aziji.
 
"Pokazali smo, da je Črna gora država velikih vin, da je vino naša blagovna znamka, v katero moramo verjeti, jo negovati in ščititi, saj nas bodo po njem v svetu lahko prepoznali. Plantaže bodo razvijale vinski turizem, pospeševale turistično ponudbo države in razvijale nove izdelke. Trudimo se, da bi promovirali nekatere destinacije, kot recimo Skadarsko jezero,” je zaključil Đurišić. Slogan novega vina Epoha je "Trag u vremenu” (Sled časa). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top