IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   Amazonu se eBay posmehuje (VIDEO)  |  Jumbo prevzel verigo Agrimarkt  |  Carrefour se je za dostavo na dom povezal s španskim "startup"-om Glovo  |  Vinakoper po odprtju Hiše refoška podelil nagrade izžrebancem  |  Povečuje se število zaposlenih v predelovalni industriji  |   ||
   

Nemčija: Plačevanje s kartico po priljubljenosti prehitelo gotovino

15.05.2019
Sodeč po raziskavi inštituta EHI Retail, so lani kartične transakcije v nemškem trgovinskem sektorju prvič prehitele gotovinsko plačevanje. V letu 2018 je bilo 48,6 % plačil izvedenih s karticami, 48,3 % pa z gotovino.
 
 
To nakazuje na to, da se trend brezgotovinskega plačevanja, ki traja že zadnjih nekaj let, le še nadaljuje. "Številke so potrdile, da je debetna kartica za kupce najbolj priljubljeno sredstvo plačila," je dejal član nemškega trgovinskega združenja (HDE), Ulrich Binnebößel.
 
Preostanek, torej tiste tri odstotke, ki manjkajo, je dopolnilo plačilo prek aplikacij, kar določeni trgovci omogočajo prek svojih spletnih platform, spet drugi so na blagajni plačali prek svojih pametnih telefonov.
 
"Žal so tovrstna, takoimenovana, "in-app" plačila včasih možna z ameriškimi plačilnimi metodami. Nemški bančni sektor je pred izzivom, da se prilagodi oziroma upošteva zahteve trgovcev za nadaljnji razvoj," je še dejal Binnebößel.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top