IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Nemčija: Plačevanje s kartico po priljubljenosti prehitelo gotovino

15.05.2019
Sodeč po raziskavi inštituta EHI Retail, so lani kartične transakcije v nemškem trgovinskem sektorju prvič prehitele gotovinsko plačevanje. V letu 2018 je bilo 48,6 % plačil izvedenih s karticami, 48,3 % pa z gotovino.
 
 
To nakazuje na to, da se trend brezgotovinskega plačevanja, ki traja že zadnjih nekaj let, le še nadaljuje. "Številke so potrdile, da je debetna kartica za kupce najbolj priljubljeno sredstvo plačila," je dejal član nemškega trgovinskega združenja (HDE), Ulrich Binnebößel.
 
Preostanek, torej tiste tri odstotke, ki manjkajo, je dopolnilo plačilo prek aplikacij, kar določeni trgovci omogočajo prek svojih spletnih platform, spet drugi so na blagajni plačali prek svojih pametnih telefonov.
 
"Žal so tovrstna, takoimenovana, "in-app" plačila včasih možna z ameriškimi plačilnimi metodami. Nemški bančni sektor je pred izzivom, da se prilagodi oziroma upošteva zahteve trgovcev za nadaljnji razvoj," je še dejal Binnebößel.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top