IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Svet: Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope

20.04.2018
Čeprav evropski pivovarski trg ne doživlja najlepših trenutkov, sta skupini Bavaria in Heineken vseeno dosegli rast prihodkov. Nizozemska pivovarna Bavaria se lahko pohvali z rekordnim prometom, Heineken pa je prihodke v prvem četrtletju tega leta povečal za 4,3 odstotka. 
 
 

 
Nizozemskima pivovarnama so prihodki rasli predvsem na račun odlične prodaje izven Evrope: Severna in Južna Amerika sta se izkazali kot ključna trga, poleg tega pa je pomagala tudi prodaja piva v Aziji za kitajsko novo leto.
 
Heineken je recimo dvoštevilski dvig prometa v prvem kvartalu dosegel na trgu Vietnama in Brazilije, zgledno rast pa je pivovar, ki si lasti tudi - donedavnega - največjo pivovarno v slovenski lasti (Laško Union), dosegel v Rusiji in v ZDA, predvsem zahvaljujoč veliki noči.
 
Tokrat nekoliko bolj zgoden največji katoliški praznik, se je v Evropi izkazal kot negativen dejavnik: pri Heinekenu zatrjujejo, da je bilo v večini Evrope konec marca še premrzlo, da bi ljudje uživali pivo.
 
Obe navedeni pivovarni sta rast beležili v Afriki, izpostaviti velja Etiopijo. Tam je Bavaria razširila proizvodne zmogljivosti lokalnega piva Habesha. V ostalih državah črne celine je rast upočasnjevala zaostrena politika v povezavi z alkoholom.
 
Bavaria sicer ni razkrila svojih rezultatov za prvo četrtletje 2018, vendar pa je lani dosegla še tretji zaporedni rekord prihodkov od prodaje, ki so znašali 659 milijonov evrov (+6,5 %).

Nazaj
 


 
 
 
back to top