IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.10.2018 || Jutri 4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu   |  Lidl jutri odpira trgovino št.53 v Hočah   |  Do četrtka poteka v Ljubljani svetovni seminar o črtnih kodah na izdelkih   |  Opolnoči podražitev dizla in pocenitev bencina   |  Paloma z naložbo novega stroja in vložkom za cca.50 milijonov evrov  |  Ankaran kot prvi brez plastičnih vrečk  |  Barcaffe na 9. TriestEspresso Expu v Trstu   |  EK objavila osnutek uredbe za omejititev trans maščob v živilih  |  Monsantu krepko znižali odškodnino za bolnika z rakom  |  Razpoloženje potrošnikov oktobra boljše  |  Mark Croonen zapušča Ahold Delhaize   |  Nemec, ki je v trgovinah zastrupljal otroško hrano, obsojen na 12 let in pol zapora  |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |   ||
   

Svet: Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope

20.04.2018
Čeprav evropski pivovarski trg ne doživlja najlepših trenutkov, sta skupini Bavaria in Heineken vseeno dosegli rast prihodkov. Nizozemska pivovarna Bavaria se lahko pohvali z rekordnim prometom, Heineken pa je prihodke v prvem četrtletju tega leta povečal za 4,3 odstotka. 
 
 

 
Nizozemskima pivovarnama so prihodki rasli predvsem na račun odlične prodaje izven Evrope: Severna in Južna Amerika sta se izkazali kot ključna trga, poleg tega pa je pomagala tudi prodaja piva v Aziji za kitajsko novo leto.
 
Heineken je recimo dvoštevilski dvig prometa v prvem kvartalu dosegel na trgu Vietnama in Brazilije, zgledno rast pa je pivovar, ki si lasti tudi - donedavnega - največjo pivovarno v slovenski lasti (Laško Union), dosegel v Rusiji in v ZDA, predvsem zahvaljujoč veliki noči.
 
Tokrat nekoliko bolj zgoden največji katoliški praznik, se je v Evropi izkazal kot negativen dejavnik: pri Heinekenu zatrjujejo, da je bilo v večini Evrope konec marca še premrzlo, da bi ljudje uživali pivo.
 
Obe navedeni pivovarni sta rast beležili v Afriki, izpostaviti velja Etiopijo. Tam je Bavaria razširila proizvodne zmogljivosti lokalnega piva Habesha. V ostalih državah črne celine je rast upočasnjevala zaostrena politika v povezavi z alkoholom.
 
Bavaria sicer ni razkrila svojih rezultatov za prvo četrtletje 2018, vendar pa je lani dosegla še tretji zaporedni rekord prihodkov od prodaje, ki so znašali 659 milijonov evrov (+6,5 %).

Nazaj
 


 
 
 
back to top