IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Svet: Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope

20.04.2018
Čeprav evropski pivovarski trg ne doživlja najlepših trenutkov, sta skupini Bavaria in Heineken vseeno dosegli rast prihodkov. Nizozemska pivovarna Bavaria se lahko pohvali z rekordnim prometom, Heineken pa je prihodke v prvem četrtletju tega leta povečal za 4,3 odstotka. 
 
 

 
Nizozemskima pivovarnama so prihodki rasli predvsem na račun odlične prodaje izven Evrope: Severna in Južna Amerika sta se izkazali kot ključna trga, poleg tega pa je pomagala tudi prodaja piva v Aziji za kitajsko novo leto.
 
Heineken je recimo dvoštevilski dvig prometa v prvem kvartalu dosegel na trgu Vietnama in Brazilije, zgledno rast pa je pivovar, ki si lasti tudi - donedavnega - največjo pivovarno v slovenski lasti (Laško Union), dosegel v Rusiji in v ZDA, predvsem zahvaljujoč veliki noči.
 
Tokrat nekoliko bolj zgoden največji katoliški praznik, se je v Evropi izkazal kot negativen dejavnik: pri Heinekenu zatrjujejo, da je bilo v večini Evrope konec marca še premrzlo, da bi ljudje uživali pivo.
 
Obe navedeni pivovarni sta rast beležili v Afriki, izpostaviti velja Etiopijo. Tam je Bavaria razširila proizvodne zmogljivosti lokalnega piva Habesha. V ostalih državah črne celine je rast upočasnjevala zaostrena politika v povezavi z alkoholom.
 
Bavaria sicer ni razkrila svojih rezultatov za prvo četrtletje 2018, vendar pa je lani dosegla še tretji zaporedni rekord prihodkov od prodaje, ki so znašali 659 milijonov evrov (+6,5 %).

Nazaj
 


 
 
 
back to top