IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Svet: Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope

20.04.2018
Čeprav evropski pivovarski trg ne doživlja najlepših trenutkov, sta skupini Bavaria in Heineken vseeno dosegli rast prihodkov. Nizozemska pivovarna Bavaria se lahko pohvali z rekordnim prometom, Heineken pa je prihodke v prvem četrtletju tega leta povečal za 4,3 odstotka. 
 
 

 
Nizozemskima pivovarnama so prihodki rasli predvsem na račun odlične prodaje izven Evrope: Severna in Južna Amerika sta se izkazali kot ključna trga, poleg tega pa je pomagala tudi prodaja piva v Aziji za kitajsko novo leto.
 
Heineken je recimo dvoštevilski dvig prometa v prvem kvartalu dosegel na trgu Vietnama in Brazilije, zgledno rast pa je pivovar, ki si lasti tudi - donedavnega - največjo pivovarno v slovenski lasti (Laško Union), dosegel v Rusiji in v ZDA, predvsem zahvaljujoč veliki noči.
 
Tokrat nekoliko bolj zgoden največji katoliški praznik, se je v Evropi izkazal kot negativen dejavnik: pri Heinekenu zatrjujejo, da je bilo v večini Evrope konec marca še premrzlo, da bi ljudje uživali pivo.
 
Obe navedeni pivovarni sta rast beležili v Afriki, izpostaviti velja Etiopijo. Tam je Bavaria razširila proizvodne zmogljivosti lokalnega piva Habesha. V ostalih državah črne celine je rast upočasnjevala zaostrena politika v povezavi z alkoholom.
 
Bavaria sicer ni razkrila svojih rezultatov za prvo četrtletje 2018, vendar pa je lani dosegla še tretji zaporedni rekord prihodkov od prodaje, ki so znašali 659 milijonov evrov (+6,5 %).

Nazaj
 


 
 
 
back to top