IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Po štirih mesecih odprli trgovine  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |   ||
   

Slovenija: Pivovarna Laško v sodelovanje s Fakulteto za multimedije (VIDEO)

10.02.2021
V želji, da bi s Pšeničnim pivom nagovorili mlade, so se v Pivovarni Laško komunikacijske akcije lotili s predpostavko, da mladi bolj od samih oglaševalcev vedo, kakšna komunikacija jim ustreza. Zato so navdih za koncept iskali in tudi našli ravno pri mladih. Povezali so se s Fakulteto za multimedije (IAM) in za skupine študentov pripravili izziv. 
 
Ta je vključeval pripravo animatika in prepoznavnega sloga fotografije ob lansiranju nove retro etikete Laško Weissbier in krovne podobe pod sloganom "Svež pogled na svet".
 
Kot je za MM povedala Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, je generacija Z  generacija, ki je nihče iz drugih generacij ne razume najbolje in ki postavlja izzive zrelim znamkam na trgu.
 
"V tem pogledu napoveduje "cunami", za katerega nihče ne ve, kako velik bo. "Koncept 0svež na sceni", ki ga pšenično pivo zaradi svoje izvirne pozicije prinaša iz leta 1976, ko so pivovarji Laškega v nekdanji skupni državi postali pionirji pšeničnega piva in so ga z rezino pomaranče v kozarcu točili kot koktajl, smo preslikali v povabilo študentom k pripravi komunikacijskega sooblikovanja. S tem pa smo skoraj neposredno nagovorili našo primarno ciljno skupino. Mi 'stari' tega ne razumemo več popolno. Razumemo pa, da se svet spreminja,! pojasnjuje Mežanova.  
 
Ob tem dodaja, da je projekt za Pivovarno Laško tako imenovani družbeni eksperiment, rezultat pa opredeljuje kot osvežujoč. "Soustvarjanje komunikacije s pomočjo študentov je bila tako povsem logična poteza, ki je našemu Zlatorogu v izvedbeni fazi v družbo pripeljala kar … kameleona," se nasmehne sogovornica.

Nazaj
 


 
 
 
back to top