IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Nemčija: Pivopivci zapravili lani več

23.04.2019
Cene piva in pijač, mešanih s pivom so se v letu 2018 povečale za okoli 3,5 odstotkov.Rast cen življenjskih potrebščin je bila le 1,9-odstotna.
 
Ne glede na to so nemške pivovarne lani zvarile 8,7 milijarde litrov, kar je 2,2 odstotka več kot v predhodnem letu.
 
V Nemčiji so se lani najbolj podražila piva tipa lager, in sicer za 3,8 odstotka. Za brezalkoholna piva je bilo treba medtem odšteti 2,7 odstotka več kot v letu 2017, je podatke nemškega statističnega urada povzela nemška tiskovna agencija dpa.
 
Cene pijač, mešanih s pivom, kot so pivo z limonado ali kolo, po katerih je v Nemčiji prav tako zelo veliko povpraševanja, so se v letni primerjavi zvišale za 3,6 odstotka. Manj je denarnice prizadela podražitev pšeničnih piv, ki je bila 1,8-odstotna.

Nemci so sicer kljub podražitvam lani spili veliko piva, kar statistiki pripisujejo tudi dolgemu, toplemu poletju, ter svetovnemu prvenstvu v nogometu v Rusiji.

Nemške pivovarne so proizvodnjo v letu dni povečale za 184 milijonov litrov, največ piva pa so prodale prav na domačem trgu. Izvoz so medtem okrepile le za 0,1 odstotka na 1,6 milijarde litrov. Vrednost izvoza je tako dosegla 1,2 milijarde evrov. Največ piva so iz Nemčije uvozile Italija, Kitajska in Nizozemska.

Nazaj
 


 
 
 
back to top