IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Slovenija: Pivo Zlatoroglič z navdihom Primoža Rogliča

30.07.2021
V Pivovarni Laško so se olimpijskemu prvaku v kronometru iz Tokia poklonili s pivom, ki so ga poimenovali Zlatoroglič.

Kot je za MM povedala Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, se je ideja za Zlatorogliča porodila interno in kot po navadi v času nekje med sestanki in delovnimi obveznostmi, ko je takoj po kronometru po vsej Sloveniji odmevalo "zlato ima Roglič". "Če smo konkretni, je ta besedna zloženka kanila v glavo našemu vodji blagovne skupine Laško Urbanu (Krambergerju, op. p.). Potem je bila potrebna samo še hitra oblikovalska (re)akcija, da smo ujeli včerajšnji trenutek, ki bo šel v zgodovino naše državice. V redni prodaji tega piva sicer ne bo, bomo pa zagotovili, da en 'sixpack' Zlatorogliča zagotovo pride v roke tistemu, ki je zanj najbolj zaslužen, torej samemu Primožu Rogliču," pojasnjuje Mežanova.

Kot dodaja za Marketing Magazin, Pivovarna Laško že od začetka olimpijskih iger diha skupaj z našimi športniki. "Še več, še pred tem smo vsakemu izmed njih v Tokio poslali personalizirane pločevinke z željami. En del je včeraj na svojem profilu na Instagramu že napovedal Ciril Komotar, delili so jih športniki v Tokiu, drugi del pa danes razkrijemo še na naših kanalih."

Nazaj
 


 
 
 
back to top