IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

Svet: Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke

22.09.2017
Družba Philip Morris International Inc. ("PMI") (NYSE / Euronext Pariz: PM) je objavila poročilo o trajnostnem razvoju, v katerem povzema temeljno preobrazbo podjetja pri prehodu poslovne dejavnosti na izdelke, ki ne proizvajajo dima. 
 
 
 
Napori podjetja PM se osredotočajo na zamenjavo cigaret z izdelki, ki ne proizvajajo dima, da bi ponudili boljšo alternativo milijonom moških in žensk po svetu, ki še kadijo. Drugo poročilo Združenih narodov Global Compact o napredku predstavlja pričakovanja za investicije, razporeditev sredstev in napredek proti prihodnosti brez dima. 
 
PMI je od leta 2008 vložil več kot 3 milijarde ameriških dolarjev v temeljne raziskave, izdelke in poslovni razvoj, proizvodne kapacitete ter znanstvene podkrepitve in študije, ki proučujejo odrasle kadilce in njihovo razumevanje brezdimnih izdelkov.
 
Podjetje pričakuje, da bo leta 2017 za brezdimne izdelke, namenilo več kot 70 % izdatkov, namenjenih raziskavam in razvoju, ter več kot 30 % svojih globalne poslovne porabe. Napovedali so, da bodo vložili več kot 1,7 milijarde ameriških dolarjev v izgradnjo ali prenovo svojih tovarn za izdelavo brezdimnih izdelkov.
 
Že več kot 3 milijone odraslih kadilcev je prešlo na IQOS, prvega v vrsti PMI brezdimnih izdelkov. Podjetje pričakuje, da bo do leta 2025 na brezdimne izdelke prešlo že več kot 40 milijonov potrošnikov, ki bi drugače nadaljevali s kajenjem. Namigujejo, da bi lahko do leta 2025 kar 30 % svojih prihodkov pridobilo od brezdimnih izdelkov, pod pogojem, da obdrži stalni delež na trgu.
 
Poročilo prav tako daje celovit pregled nad PMI temelji trajnosti, kar vključuje:
- Program prakse dela v kmetijstvu, zaradi česar se izboljšujejo delovne razmere v kmetijstvu v tobačni industriji in tudi drugje.
- Sprejem znanstvenih ciljev za emisije toplogrednih plinov, pri čemer bi leta 2016 dosegli 23 % zmanjšanje v primerjavi z letom 2010, do leta 2030 pa 40 % zmanjšanje v celotni vrednostni verigi podjetja. PMI je že tretje leto zapored dobil priznanje CDP za podnebje.
- PMI načela zunanjega zavzemanja ter načela marketinga za gorljive izdelke ter prakse dobre konverzije za brezdimne izdelke.
- Programe za boj proti nezakoniti trgovini s tobakom, vključno z globalno iniciativo PMI IMPACT, ki podpira organizacije pri razvoju in izvrševanju projektov proti nezakoniti trgovini in podobnim kaznivim dejanjem. PMI je nedavno najavil 32 izbranih projektov, za katere bo namenil približno 28 milijonov ameriških dolarjev v prvem krogu iniciative.
- PMI status najboljšega delodajalca, zahvaljujoč enakim plačam, ženskam v poslovodstvu ter programom dobrega počutja in zdravja. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top