IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |  SDTS: "98 odstotkov vprašanih podpira zaprtje trgovin ob nedeljah!"  |  V okviru svežnja za okrevanje od EU 5,1 milijarde evrov  |  Sarajevska pivovarna ponovo proizvaja pivo Löwe  |  Spar prihaja v Zlatar  |  Barry Callebaut prevzema avstralski GKC Foods  |  Tesco prestavlja spletni projekt  |   ||
   

ZDA/Francija: Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole

17.06.2019
Svetovno uveljavljeni proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je v petek uradno objavil zaključek prevzema mlade blagovne znamke Rabbit Hole iz zvezne države Kentucky.
 
 
 
Gre za premijsko blagovno znamko, ki tako še dodatno krepi portfelj viskija pri francoskemu proizvajalcu. V kategoriji viskija pri Pernod Ricardu prednjačijo Chivas Regal, Ballantine's in Jameson. Rabbit Hole letno proizvede okoli 1,2 milijona galon visikja letno (4.54 milijona litrov).
 
Ameriški Rabbit Hole je bil ustanovljen pred sedmimi leti, proizvajajo viski in bourbon, Pernod Ricard pa se želi z novo pridobitvijo še nekoliko približati vodilnemu podjetju na področju proizvodnje žganih pijač, Diageo. Podrobnosti prevzema tuji mediji niso razkrili.
 
"To partnerstvo sledi naši dolgoročni usmeritvi v ustvarjanje trajnostne vrednosti. Rabbit Hole sodi med hitro rastoče znamke, na svojem domačem okolju je dobro zastopan, uvrstimo pa ga lahko v nekoliko višji cenovni razred," je dejal izvršni direktor Pernod Ricarda, Alexandre Ricard.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top