IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Med desetimi največjimi onesnaževalci s plastiko so...  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |   ||
   

Francija: Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy

24.06.2019
Drugi največji proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je okrepil svoj portfelj gina in prevzel blagovno znamko Malfy. Ta ponuja štiri različice - Originale, Con Limone, Con Arancia in Gin Rosa.
 
 
Potem, ko se je francoski velikan okrepil na področju viskijev, sedaj povečuje tudi prisotnost v svetu gina. Izdelke navedene blagovne znamke proizvaja družina Vergnano in sicer v italijanski regiji Moncalieri, Malfy pa je znan na številnih svetovnih trgih.
 
Aprila letos je Pernod Ricard objavil načrte za prevzem blagovne znamke gina od podjetja Biggar & Leith, sedaj so dodali še italijanski gin, kar je logična posledica novic o tem, da je francoski velikan pod pritiskom newyorškega sklada tveganih naložb Elliott Management, da mora nujno izboljšati poslovne rezultate.



Nazaj
 


 
 
 
back to top