IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Francija: Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy

24.06.2019
Drugi največji proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je okrepil svoj portfelj gina in prevzel blagovno znamko Malfy. Ta ponuja štiri različice - Originale, Con Limone, Con Arancia in Gin Rosa.
 
 
Potem, ko se je francoski velikan okrepil na področju viskijev, sedaj povečuje tudi prisotnost v svetu gina. Izdelke navedene blagovne znamke proizvaja družina Vergnano in sicer v italijanski regiji Moncalieri, Malfy pa je znan na številnih svetovnih trgih.
 
Aprila letos je Pernod Ricard objavil načrte za prevzem blagovne znamke gina od podjetja Biggar & Leith, sedaj so dodali še italijanski gin, kar je logična posledica novic o tem, da je francoski velikan pod pritiskom newyorškega sklada tveganih naložb Elliott Management, da mora nujno izboljšati poslovne rezultate.



Nazaj
 


 
 
 
back to top