IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Svet: PepsiCo za rast nekonvencionalnih blagovnih znamk

20.04.2017

PepsiCo ponuja 300.000 evrov za rast in širjenje osmih nekonvencionalnih blagovnih znamk. Gre za program, ki je zasnovan, da bi pomagal malim podjetjem, da rešujejo izzive kot so: poslovno načrtovanje, korporativno strukturiranje in zbiranje sredstev.


 

PepsiCo ponuja natančno 256.085 funtov (cca 300.000 evrov) za podporo podjetnikom, ki se ukvarjajo s proizvodnjo hrane in pijače za osem nekonvencionalnih blagovnih znamk. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse bo tako zagotovil 21.349 funtov oziroma 25.000 evrov za osem uspešnih kandidatov, ki bodo ob finančni injekciji pol leta v t.i. inkubatorju.
 
Zmagovalno podjetje bo prejelo nagrado v višini 85.000 funtov (100.000 evrov), da bi nadaljevali s širjenjem na koncu programa.
 
Izbrana podjetja bodo imela možnost partnerstva s PepsiCo strokovnjaki za blagovne znamke kot so: Quaker, Tropicana, Naked in Alvalle.
 
Iz podjetja so sporočili, da gre za program, ki je namenjen pomoči malim podjetnikom, odprt pa je za podjetja katerih blagovne znamke prodajajo v višini 1,7 milijonov funtov letno (2 milijona evrov).
 
Prijave sprejemajo do 15. maja 2017, poroča agrobiz.

Nazaj
 


 
 
 
back to top