IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

Svet: PepsiCo za rast nekonvencionalnih blagovnih znamk

20.04.2017

PepsiCo ponuja 300.000 evrov za rast in širjenje osmih nekonvencionalnih blagovnih znamk. Gre za program, ki je zasnovan, da bi pomagal malim podjetjem, da rešujejo izzive kot so: poslovno načrtovanje, korporativno strukturiranje in zbiranje sredstev.


 

PepsiCo ponuja natančno 256.085 funtov (cca 300.000 evrov) za podporo podjetnikom, ki se ukvarjajo s proizvodnjo hrane in pijače za osem nekonvencionalnih blagovnih znamk. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse bo tako zagotovil 21.349 funtov oziroma 25.000 evrov za osem uspešnih kandidatov, ki bodo ob finančni injekciji pol leta v t.i. inkubatorju.
 
Zmagovalno podjetje bo prejelo nagrado v višini 85.000 funtov (100.000 evrov), da bi nadaljevali s širjenjem na koncu programa.
 
Izbrana podjetja bodo imela možnost partnerstva s PepsiCo strokovnjaki za blagovne znamke kot so: Quaker, Tropicana, Naked in Alvalle.
 
Iz podjetja so sporočili, da gre za program, ki je namenjen pomoči malim podjetnikom, odprt pa je za podjetja katerih blagovne znamke prodajajo v višini 1,7 milijonov funtov letno (2 milijona evrov).
 
Prijave sprejemajo do 15. maja 2017, poroča agrobiz.

Nazaj
 


 
 
 
back to top