IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade  |  Plodine v Puli odprle objekt št. 81  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |   ||
   

Svet: PepsiCo za rast nekonvencionalnih blagovnih znamk

20.04.2017

PepsiCo ponuja 300.000 evrov za rast in širjenje osmih nekonvencionalnih blagovnih znamk. Gre za program, ki je zasnovan, da bi pomagal malim podjetjem, da rešujejo izzive kot so: poslovno načrtovanje, korporativno strukturiranje in zbiranje sredstev.


 

PepsiCo ponuja natančno 256.085 funtov (cca 300.000 evrov) za podporo podjetnikom, ki se ukvarjajo s proizvodnjo hrane in pijače za osem nekonvencionalnih blagovnih znamk. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse bo tako zagotovil 21.349 funtov oziroma 25.000 evrov za osem uspešnih kandidatov, ki bodo ob finančni injekciji pol leta v t.i. inkubatorju.
 
Zmagovalno podjetje bo prejelo nagrado v višini 85.000 funtov (100.000 evrov), da bi nadaljevali s širjenjem na koncu programa.
 
Izbrana podjetja bodo imela možnost partnerstva s PepsiCo strokovnjaki za blagovne znamke kot so: Quaker, Tropicana, Naked in Alvalle.
 
Iz podjetja so sporočili, da gre za program, ki je namenjen pomoči malim podjetnikom, odprt pa je za podjetja katerih blagovne znamke prodajajo v višini 1,7 milijonov funtov letno (2 milijona evrov).
 
Prijave sprejemajo do 15. maja 2017, poroča agrobiz.

Nazaj
 


 
 
 
back to top