IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Svet: PepsiCo za rast nekonvencionalnih blagovnih znamk

20.04.2017

PepsiCo ponuja 300.000 evrov za rast in širjenje osmih nekonvencionalnih blagovnih znamk. Gre za program, ki je zasnovan, da bi pomagal malim podjetjem, da rešujejo izzive kot so: poslovno načrtovanje, korporativno strukturiranje in zbiranje sredstev.


 

PepsiCo ponuja natančno 256.085 funtov (cca 300.000 evrov) za podporo podjetnikom, ki se ukvarjajo s proizvodnjo hrane in pijače za osem nekonvencionalnih blagovnih znamk. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse bo tako zagotovil 21.349 funtov oziroma 25.000 evrov za osem uspešnih kandidatov, ki bodo ob finančni injekciji pol leta v t.i. inkubatorju.
 
Zmagovalno podjetje bo prejelo nagrado v višini 85.000 funtov (100.000 evrov), da bi nadaljevali s širjenjem na koncu programa.
 
Izbrana podjetja bodo imela možnost partnerstva s PepsiCo strokovnjaki za blagovne znamke kot so: Quaker, Tropicana, Naked in Alvalle.
 
Iz podjetja so sporočili, da gre za program, ki je namenjen pomoči malim podjetnikom, odprt pa je za podjetja katerih blagovne znamke prodajajo v višini 1,7 milijonov funtov letno (2 milijona evrov).
 
Prijave sprejemajo do 15. maja 2017, poroča agrobiz.

Nazaj
 


 
 
 
back to top