IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |  Amazon zavaroval novo storitev  |   ||
   

Svet: PepsiCo za rast nekonvencionalnih blagovnih znamk

20.04.2017

PepsiCo ponuja 300.000 evrov za rast in širjenje osmih nekonvencionalnih blagovnih znamk. Gre za program, ki je zasnovan, da bi pomagal malim podjetjem, da rešujejo izzive kot so: poslovno načrtovanje, korporativno strukturiranje in zbiranje sredstev.


 

PepsiCo ponuja natančno 256.085 funtov (cca 300.000 evrov) za podporo podjetnikom, ki se ukvarjajo s proizvodnjo hrane in pijače za osem nekonvencionalnih blagovnih znamk. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse bo tako zagotovil 21.349 funtov oziroma 25.000 evrov za osem uspešnih kandidatov, ki bodo ob finančni injekciji pol leta v t.i. inkubatorju.
 
Zmagovalno podjetje bo prejelo nagrado v višini 85.000 funtov (100.000 evrov), da bi nadaljevali s širjenjem na koncu programa.
 
Izbrana podjetja bodo imela možnost partnerstva s PepsiCo strokovnjaki za blagovne znamke kot so: Quaker, Tropicana, Naked in Alvalle.
 
Iz podjetja so sporočili, da gre za program, ki je namenjen pomoči malim podjetnikom, odprt pa je za podjetja katerih blagovne znamke prodajajo v višini 1,7 milijonov funtov letno (2 milijona evrov).
 
Prijave sprejemajo do 15. maja 2017, poroča agrobiz.

Nazaj
 


 
 
 
back to top