IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

ZDA: PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček

18.04.2019
Mednarodna korporacija PepsiCo Inc. je objavila rezultate za prvo četrtletje, ki so presegli pričakovanja strokovnjakov. Izkazalo se je, da je nadpovprečno povpraševanje za prigrizke, gazirano vodo in gazirane pijače z manjšo vsebnostjo sladkorja.
 
 
Rezultati so vrednost delnice omenjenega proizvajalca poslali za 2 odstotka navzgor. To pomeni, da se je PepsuCo očitno uspel prilagoditi na izzive, ki jih prinašajo spremembe v povpraševanju sodobnega kupca - manj sladkorja, manj soli in manj maščob.
 
V Severni Ameriki je oddelek pijač zabeležil 2,15 % rast prodaje, promet s prigrizki Frito-Lay pa je dosegel celo 5,5-odstoten dvig. Organska rast prodaje, torej brez upoštevanja prevzetih konkurentov, je znašala 5,2 odstotka, kar je največja rast podjetja za prvo četrtletje od 2016 dalje.
 
Vodenje korporacije je pred šestimi meseci prevzel Ramón Laguarta, ki je naklonjen še izdatnejšim sredstvom za oglaševanje, poleg tega pa namerava okrepiti proizvodne zmogljivosti, izboljšati dobavno verigo in se osredotočiti na bolj zdrave prigrizke ter pijače.
 
Čisti dobiček podjetja je narasel za 5,2 odstotka na 1.25 milijarde evrov, na posamezno delnico je družba zaslužila 0,86 evra, skupni prihodki skupine pa so narasli za 2,6 odstotka na 11.4 milijarde evrov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top