IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

ZDA: PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček

18.04.2019
Mednarodna korporacija PepsiCo Inc. je objavila rezultate za prvo četrtletje, ki so presegli pričakovanja strokovnjakov. Izkazalo se je, da je nadpovprečno povpraševanje za prigrizke, gazirano vodo in gazirane pijače z manjšo vsebnostjo sladkorja.
 
 
Rezultati so vrednost delnice omenjenega proizvajalca poslali za 2 odstotka navzgor. To pomeni, da se je PepsuCo očitno uspel prilagoditi na izzive, ki jih prinašajo spremembe v povpraševanju sodobnega kupca - manj sladkorja, manj soli in manj maščob.
 
V Severni Ameriki je oddelek pijač zabeležil 2,15 % rast prodaje, promet s prigrizki Frito-Lay pa je dosegel celo 5,5-odstoten dvig. Organska rast prodaje, torej brez upoštevanja prevzetih konkurentov, je znašala 5,2 odstotka, kar je največja rast podjetja za prvo četrtletje od 2016 dalje.
 
Vodenje korporacije je pred šestimi meseci prevzel Ramón Laguarta, ki je naklonjen še izdatnejšim sredstvom za oglaševanje, poleg tega pa namerava okrepiti proizvodne zmogljivosti, izboljšati dobavno verigo in se osredotočiti na bolj zdrave prigrizke ter pijače.
 
Čisti dobiček podjetja je narasel za 5,2 odstotka na 1.25 milijarde evrov, na posamezno delnico je družba zaslužila 0,86 evra, skupni prihodki skupine pa so narasli za 2,6 odstotka na 11.4 milijarde evrov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top