IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

ZDA/Francija: PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev

03.08.2021
Koncern PepsiCo je francoskemu podjetju PAI Partners prodal blagovno znamko Tropicana in ostale blagovne znamke njihovih sokov  za 3,3 milijarde dolarjev. 

Poleg tega je Pepsi vstopil v lastništvo novega podjetja, ki so ga ustvarili s kupci in bo v njem imel 39% lastniških delnic ter ekskluzivne pravice za distribucijo sokov na tleh ZDA kar zadeva določene kanale kot je npr. prehrambeni. 
 
"Ta  "joint venture" s PAI nam omogoča doseči cilje,ki smo si jih zadali, ” je dejal izvršni direktor Pepsi, Ramon Laguarta. 

Posel naj bi dokončno sklenili konec leta oz. v začetku 2022.
 
Zaslužek od prodaje bo namenil proizvodnji bolj zdravih prigrizkov, pijač brez kalorij in izdelkov kot je SodaStream, ki naj bi bili boljši za ljudi in okolje.

PepsiCo, ki vidi svetlo prihodnost za trg zdrave prehrane in pijač, je kupil SodaStream leta 2018 za 3,2 milijarde dolarjev.

Najbolj znano ameriško znamko sokov Tropicano je kupil leta 1998, proizvajalca smutijev Naked pa leta 2007.

Pepsi je leta 2020 prodal za okrog tri milijarde dolarjev sokov, vendar z njimi ni imel toliko dobička kot z drugimi izdelki, ko je skupno sicer dosegel kar 70,37 milijard dolarjev prodaje. 

Tako Pepsi kot tudi PAI Partners verjamejo, da je v omenjenih znamkah velik potencial za rast s pomočjo investicij in inovacij.

Glavni izvršni direktor PAI Partners Frederic Stevenin je izrazil zadovoljstvo, da bo Pepsi sodeloval z njimi.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top