IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

ZDA: PepsiCo povečal prodajo kosmičev in prigrizkov, pijače nazadovale

17.07.2020
PepsiCo je v treh mesecih do 13. junija zmanjšal prodajo za 3,1 %, a se lahko vodilni v multinacionalki tolažijo vsaj z dejstvom, da je narasla prodaja prigrizkov in kosmičev.
 
 
Četrtletni promet je padel na 14 milijard evrov, vendar je rezultat še zmeraj za nekaj milijonov boljši od tistega (13,5), kar so pričakovali analitiki. Čisti dobiček ameriške multinacionalke je padel z 2,04 milijarde na 1,65 milijarde dolarjev.
 
Izvršni direktor Ramon Laguarta meni, da je koronavirus kriv za približno 350 milijonov evrov izgube, pri čemer je najbolj nastradala kategorija brezalkoholnih pijač, ki se je skrčila za 7 odstotkov, predvsem na račun slabše prodaje v gostinskih lokalih, kinu in na stadionih.
 
Po drugi strani je nasmehe risal promet v kategorijah prigrizkov in žitaric oziroma kosmičev. Ti dve kategoriji sta pridelali 6-odstotno rast prodaje, poroča CNBC.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top