IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 07.07.2020 || Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |  Gregor Potočar z dvojno vlogo v SAP-u   |  Penny v stotih trgovinah uvedel sistem Scan&Go  |  Vseevropski plačilni sistem - EPI  |  Vukovarsko pivo v novem pakiranju  |  Grozdje bodo pobrali zeleno in ga zavrgli   |  Danes je svetovni dan čokolade  |  BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |   ||
   

Svet: Partnerstvo za digitalno preobrazbo skupine Gefco

13.01.2020
Skupina Gefco, svetovni strokovnjak za multimodalne rešitve v dobavni verigi in vodilni evropski akter v avtomobilski logistiki je s podjetjem Infosys, svetovnim strokovnjakom na področju digitalnih storitev naslednje generacije in svetovanja, sklenila partnerstvo za podporo digitalni preobrazbi Gefca v naslednjih petih letih.
 
 
Kot ključni poslovni in tehnološki partner Gefca, bo Infosys pomagal preoblikovati storitve upravljanja poslovnih aplikacij naslednje generacije skupine. Za nadgradnjo teh storitev, bo Infosys uporabil tudi program Live Enterprise Suite, s pomočjo katerega se bo Gefco razvil v „Digital Native" organizacijo (organizacijo "digitalnih domorodcev"). 

Digitalna preobrazba bo omogočila zbiranje in obdelavo podatkov dobavne verige v realnem času ter ustvarjanje namenskih vpogledov z minimalnim zamikom. To bo omogočilo GEFCCU, da na dogajanje v celotni vrednostni verigi odzove inteligentno in učinkovito. Končni cilj je pomagati Gefcu ustvariti nove trajnostne vire konkurenčne prednosti in nenehno izboljševati dodano vrednost storitev za stranke. Jean-Luc Galzi, izvršni direktor Gefca pravi: "Zelo smo zadovoljni, da smo začeli z našo digitalno transformacijo s podjetjem Infosys. Digitalne inovacije v sektorju dobavne verige so ključne, naše novo partnerstvo pa bo pomagalo okrepiti strokovno znanje Gefca ter prineslo dodano vrednost našim strankam."

Karmesh Vaswani, izvršni podpredsednik in globalni vodja za trgovino na drobno potrošniškega blaga in logistike pri Infosys je dejal: "Izredno cenimo zavezanost Gefca in zaupanje, ki so nam ga izkazali s partnerstvom v njihov digitalni preobrazbi. Delimo skupno vizijo o "Umetnosti možnega", zato bomo uporabili naš pristop "Live Enterprise" za pomoč pri določanju novih pragov uspešnosti in nadaljnji krepitvi Gefca kot vodilnega na trgu.”

Nazaj
 


 
 
 
back to top