IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.01.2020 || Intermarche je umaknil 140 aditivov, predstavili so "Franco-score"  |   Ocado sodeluje z japonskim Aeonom  |  Kmetijstvo in gastronomija z roko v roki pri promociji  |  Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)  |  Carrefour na nakupovalnem pohodu - prevzel še Potager city  |  Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov  |  V kratkem možnost plačila s QR kodo  |  Slovesna otvoritev tovarne Sarajevskega kiseljaka v Kreševu  |  Šok: Kaufland se umika iz Avstralije!  |  Petrol bo vodila Nada Drobne Popović   |  Eurospin letos z 20 diskonti (končno) prihaja tudi na Hrvaško  |  Marsova zaobljuba našemu planetu (VIDEO)  |  Mina:"Poslovanje PUL se je izboljšalo!"  |  Kupci imajo radi organske proizvode toda...   |  Tuš s projektom Šolar na smuči osrečil otroke  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov narasla za 9 %  |  Hrvaški proizvajalci prek Spara prodali za 74 milijonov evrov  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov  |  Aleja bo odprta 19.marca (VIDEO)  |  MI Braća Pivac prevzela Kraš  |   ||
   

Svet: Partnerstvo za digitalno preobrazbo skupine Gefco

13.01.2020
Skupina Gefco, svetovni strokovnjak za multimodalne rešitve v dobavni verigi in vodilni evropski akter v avtomobilski logistiki je s podjetjem Infosys, svetovnim strokovnjakom na področju digitalnih storitev naslednje generacije in svetovanja, sklenila partnerstvo za podporo digitalni preobrazbi Gefca v naslednjih petih letih.
 
 
Kot ključni poslovni in tehnološki partner Gefca, bo Infosys pomagal preoblikovati storitve upravljanja poslovnih aplikacij naslednje generacije skupine. Za nadgradnjo teh storitev, bo Infosys uporabil tudi program Live Enterprise Suite, s pomočjo katerega se bo Gefco razvil v „Digital Native" organizacijo (organizacijo "digitalnih domorodcev"). 

Digitalna preobrazba bo omogočila zbiranje in obdelavo podatkov dobavne verige v realnem času ter ustvarjanje namenskih vpogledov z minimalnim zamikom. To bo omogočilo GEFCCU, da na dogajanje v celotni vrednostni verigi odzove inteligentno in učinkovito. Končni cilj je pomagati Gefcu ustvariti nove trajnostne vire konkurenčne prednosti in nenehno izboljševati dodano vrednost storitev za stranke. Jean-Luc Galzi, izvršni direktor Gefca pravi: "Zelo smo zadovoljni, da smo začeli z našo digitalno transformacijo s podjetjem Infosys. Digitalne inovacije v sektorju dobavne verige so ključne, naše novo partnerstvo pa bo pomagalo okrepiti strokovno znanje Gefca ter prineslo dodano vrednost našim strankam."

Karmesh Vaswani, izvršni podpredsednik in globalni vodja za trgovino na drobno potrošniškega blaga in logistike pri Infosys je dejal: "Izredno cenimo zavezanost Gefca in zaupanje, ki so nam ga izkazali s partnerstvom v njihov digitalni preobrazbi. Delimo skupno vizijo o "Umetnosti možnega", zato bomo uporabili naš pristop "Live Enterprise" za pomoč pri določanju novih pragov uspešnosti in nadaljnji krepitvi Gefca kot vodilnega na trgu.”

Nazaj
 


 
 
 
back to top