IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |  Gregor Potočar z dvojno vlogo v SAP-u   |  Penny v stotih trgovinah uvedel sistem Scan&Go  |  Vseevropski plačilni sistem - EPI  |  Vukovarsko pivo v novem pakiranju  |  Grozdje bodo pobrali zeleno in ga zavrgli   |  Danes je svetovni dan čokolade  |  BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |   ||
   

Italija: Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu

15.11.2019
Proizvodnja ponaredkov je preseglo količine originalnega parmezana (vrsti Parmigiano-Reggiano in Grana Padano), so prepričani pri italijanskem združenju kmetovalcev Coldiretti.
 
 
 
 
Prepričani so, da je parmezan najbolj pogosto imitiran izdelek na svetovnem trgu živil, saj je ogromno proizvajalcev recept kopiralo v ZDA, Avstraliji, JAR in Rusiji. V Latinski Ameriki so jim nadeli celo podobna imena: Parmesano (Urugvaj), Reggianito (Argenitna) in Parmesao (Brazilija).
 
V ZDA naj bi bilo po podatkih združenja na leto proizvedenih kar 204 milijone kg parmezana, le 1 % parmezana na ameriških policah je denimo italijanskega porekla.
 
Ta vrsta sira je izjemno priljubljena tudi v Kanadi, kjer je v prvi polovici leta proizvodnja narasla za 13 odstotkov, v primerjavi z enakim obdobjem lani. V Evropi nekateri trgovci manj kakovosten parmezan prodajajo pod prefinjenimi imeni in s tem skrijejo poreklo, kot je to na primer praksa na Češkem, Madžarskem, Poljskem, v Estoniji in Latviji.
 
Coldiretti v poročilu navaja, da je trg imitacij originalnih izdelkov italijanskega porekla v svetu vreden okoli 100 milijard evrov. V zadnjem desetletju naj bi se ta "nevidni" trg povečal za kar 70 odstotkov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top